مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مطالب بسیار جذاب طراحی و سئو سایت

1.      طراحی سایت شرکتی

2.      طراحی سایت فروشگاهی

3.      طراحی سایت تهران

4.      طراحی سایت

5.      طراحی وب سایت

6.      طراحی سایت شرکتی

7.      طراحی سایت فروشگاهی

8.      طراحی سایت تهران

9.      طراحی سایت

10.  طراحی وب سایت

11.  طراحی سایت شرکتی

12.  طراحی سایت فروشگاهی

13.  طراحی سایت تهران

14.  طراحی سایت

15.  طراحی وب سایت

16.  طراحی سایت شرکتی

17.  طراحی سایت فروشگاهی

18.  طراحی سایت تهران

19.  طراحی سایت

20.  طراحی وب سایت

21.  طراحی سایت شرکتی

22.  طراحی سایت فروشگاهی

23.  طراحی سایت تهران

24.  طراحی سایت

25.  طراحی وب سایت

26.  طراحی سایت شرکتی

27.  طراحی سایت فروشگاهی

28.  طراحی سایت تهران

29.  طراحی سایت

30.  طراحی وب سایت

31.  طراحی سایت شرکتی

32.  طراحی سایت فروشگاهی

33.  طراحی سایت تهران

34.  طراحی سایت

35.  طراحی وب سایت

36.  طراحی سایت شرکتی

37.  طراحی سایت فروشگاهی

38.  طراحی سایت تهران

39.  طراحی سایت

40.  طراحی وب سایت

41.  طراحی سایت شرکتی

42.  طراحی سایت فروشگاهی

43.  طراحی سایت تهران

44.  طراحی سایت

45.  طراحی وب سایت

46.  طراحی سایت شرکتی

47.  طراحی سایت فروشگاهی

48.  طراحی سایت تهران

49.  طراحی سایت

50.  طراحی وب سایت

51.  طراحی سایت شرکتی

52.  طراحی سایت فروشگاهی

53.  طراحی سایت تهران

54.  طراحی سایت

55.  طراحی وب سایت

56.  طراحی سایت شرکتی

57.  طراحی سایت فروشگاهی

58.  طراحی سایت تهران

59.  طراحی سایت

60.  طراحی وب سایت

61.  طراحی سایت شرکتی

62.  طراحی سایت فروشگاهی

63.  طراحی سایت تهران

64.  طراحی سایت

65.  طراحی وب سایت

66.  طراحی سایت شرکتی

67.  طراحی سایت فروشگاهی

68.  طراحی سایت تهران

69.  طراحی سایت

70.  طراحی وب سایت

71.  طراحی سایت شرکتی

72.  طراحی سایت فروشگاهی

73.  طراحی سایت تهران

74.  طراحی سایت

75.  طراحی وب سایت

76.  طراحی سایت شرکتی

77.  طراحی سایت فروشگاهی

78.  طراحی سایت تهران

79.  طراحی سایت

80.  طراحی وب سایت

81.  طراحی سایت شرکتی

82.  طراحی سایت فروشگاهی

83.  طراحی سایت تهران

84.  طراحی سایت

بهینه‌سازی پروفایل اینستاگرام



به طور کلی، افراد به اینستاگرام مراجعه می‌کنند تا به مطالب، عکس‌ها و ویدئوهای جالب توجهی که توسط دوستان، تأثیرگذاران و برندها به اشتراک گذاشته شده، دسترسی یابند. شرکت‌ها به اینستاگرام متکی هستند و اعتماد بیشتری دارند؛ زیرا کاربران آنها 10 برابر احتمال بیشتری در مقایسه با شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک و توییتر دارد تا با برندها ارتباط برقرار کنند. در سال 2017، اینستاگرام 100 میلیون کاربر دیگر را به پلتفرم خود اضافه کرد و هیچ علائمی از کاهش رشد در سال جدید وجود ندارد. بنابراین دلیلی وجود دارد که اینستاگرام اینگونه رشدی باورنکردنی دارد. 

 

بهینه سازی پروفایل اینستاگرام

 

به منظور آشکار شدن پتانسیل اینستاگرام، مهم است که پروفایلی ایجاد کنیم تا به طور موفقیت آمیز توجه مخاطبان هدف را جلب کند. با دنبال کردن نکاتی که در ادامه بیان می‌شود، بازاریابان شبکه‌های اجتماعی می‌توانند با بهینه سازی پروفایل اینستاگرام خود، نتایج کسب و کار هدفمندی را به دست آورند.

راهکارهای بهینه‌سازی پروفایل اینستاگرام 

ایجاد یک حساب کسب و کار (بیزینس) اینستاگرام 

بیش از 25 میلیون کسب و کار در حال حاضر از حساب بیرینس اینستاگرام استفاده می‌کنند تا به ابزارهای تجزیه و تحلیلی و تبلیغاتی مفید دسترسی یابند. برخلاف حساب‌های شخصی، حساب‌های کسب و کار به کاربران تجزیه و تحلیل‌های مرتبط با عملکرد پست و رشد فالوورها را ارائه می‌دهد. بنابراین با ایجاد بیزینس پروفایل، به امکانات ویژه‌ای در بخش مدیریت صفحه ‌خود دسترسی خواهید داشت که این امر می‌تواند به افزایش فروش شما کمک کند.  

از آنجا که 80% از کاربران اینستاگرام حداقل یک برند را دنبال می‌کنند، اینستاگرام این امکان را به پروفایل‌های تجاری می‌دهد که شامل یک دکمه تماس باشند؛ این دکمه تماس یا Contact در بالای پروفایل به نمایش در می‌آید و توسط آن می‌توان آدرس، شماره تلفن و ایمیل مرتبط با کسب و کار خود را قرار دهید. این امر باعث می‌شود پشتیبانی مشتری شبکه‌های اجتماعی راحت تر از قبل شود. یکی دیگر از بهترین قابلیت‌های پروفایل‌های تجاری، امکان تجزیه و تحلیل کاربران صفحه است. به عبارت دیگر می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد فالوورهای خود مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و غیره را به دست آورید و نیز آمار مرتبط به هر یک از پست‌های خود را بررسی نمایید. همچنین با داشتن یک اکانت تجاری می‌توانید در استوری اینستاگرام خود، لینک قرار دهید اما باید این نکته را در نظر بگیرید که تنها بیزینس پروفایل‌هایی که بیشتر از 10.000 فالوور دارند می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند.

آخر از همه اما نه بی اهمیت ترین، حساب‌های بیزینس می‌توانند محتوا را تنها با چندین ضربه ارتقا دهند. این ارتقاء پرداختی نسبتا ارزان است که به شما امکان می‌دهد بدون توجه به اینکه چه پست‌هایی را برای ارتقا انتخاب می‌کنید، به آنها دسترسی پیدا کنید.

بنابراین، یک حساب بیزینس اینستاگرام به سادگی به بازاریابان شبکه‌های اجتماعی این امکان را می‌دهد که با داشتن انعطاف‌پذیری بیشتر، حضوری مؤثر در شبکه اجتماعی در اینستاگرام داشته باشند. از این رو،  با داشتن یک حساب در اینستاگرام می‌توان براحتی آن را  به حساب بیزینس با چندین مرحله تبدیل کرد. 

استفاده از لینک ردیابی پروفایل در حساب خود

با توجه به اینکه اینستاگرام این امکان را به بازاریابان شبکه‌های اجتماعی می‌دهد تا تنها یک URL فعال را در کل پلتفرم به اشتراک بگذارند، لینک موجود در پروفایل حساب فوق‌العاده مهم است. با این حال، بسیاری از بازریابان هنوز اشتباهاتی به دلیل عدم استفاده از لینک ردیابی در پروفایل حساب اینستاگرام خود انجام می‌دهند. اگر لینک نتواند ردیابی شود، غیر ممکن است که متوجه شوید چگونه بازدیدکنندگان وبسایت یا مشتریان از اینستاگرام مراجعه می‌کنند. با استفاده از یک پلتفرم آنالیتیکز یا یک سازنده URL سفارشی، بازاریابان می‌توانند ببینند چگونه کاربران اینستاگرام با لینکی در بیو (پروفایل) ارتباط برقرار می‌کنند.

آپلود تصاویر شبکه‌ای یا چندگانه برای ایجاد بیانیه یا توضیح؛

بازاریابان اینستاگرام باید پروفایلی طراحی کنند که یک توضیح یا بیانیه را ارائه می‌کند. هیچ راه بهتری برای انجام این کار وجود ندارد که با ایجاد یک کولاژ چندتایی یک تصویر قابل فهمی را شکل دهید؛ به عبارت دیگر با قرار دادن تصاویر کنار هم، یک تصویر قابل فهمی را ایجاد کنید. برخی برندها از این تکنیک استفاده می‌کنند تا تصاویر بزرگی را به اشتراک بگذارند که ممکن است اگر به صورت تکی در هر پست به اشتراک گذاشته شود، خوب نشود. بنابراین با به به کار بردن اینگونه تصاویر می‌توانید حس کنجکاوی را در فالوورهای خود ایجاد کنید. 

سرمایه‌گذاری در بخش آنالیتیکز قدرتمند اینستاگرام

تنها راه شناختن اینکه استراتژی اینستاگرام شما کار می‌کند این است که تجزیه و تحلیل انجام دهید تا آن را اثبات کنید. در حالی که یک حساب بیزینس اینستاگرام برخی از اطلاعات ابتدایی را در مورد عملکرد ارائه می‌دهد، ابزارهای جانبی آنالیز اینستاگرام، دنیایی از اطلاعات را ارائه می‌دهد که در صورت عدم استفاده از آن غیر قابل دسترس است. با استفاده از محاسبه و لینک ردیابی در بیو اینستاگرام خود می‌توانید تعیین کنید که کدام پست‌ها بیشترین تعداد فالوورها را به خود اختصاص می‌دهد، و نیز بهترین زمان برای انتشار پست را مشخص می‌کند. استفاده از ابزارهای جانبی آنالیتیکز اینستاگرام لازم و ضروری است تا بتوانید پروفایل و استراتژی اینستاگرام خود را بهینه‌سازی کنید. 

استفاده از تست A/B در بیو اینستاگرام خود

برخی اوقات دشوار است که بدانید بیو اینستاگرام شما اهداف بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما را دنبال می‌کند. بهترین راه برای درک آن این است که مؤثر بودن بیو خود را از طریق تست A/B بسنجید. برای شروع، نیاز خواهید داشت ابتدا یک متغیر وابسته را انتخاب کنید که می‌توان اندازه‌گیری کرد. یک متغیر وابسته محبوب، ردیابی کلیک‌های لینک URL می‌باشد. در مرحله بعد، یک سری از پروفایل‌های اینستاگرام مختلف را ایجاد کنید و بر روی هر کدام از آنها بروید تا اطمینان حاصل کنید که هر پروفایل (بیو) تعداد مشابهی فالوور همزمان دارد. در نهایت، به دیتای عملکرد URL نگاه کنید تا مشخص شود کدام پروفایل بیشترین تأثیر را در ایجاد کلیک‌های URL دارد. 

تمرکز بر روی کیفیت فالوورها به جای کمیت آنها

بسیاری از بازاریابان اینستاگرام فکر می‌کنند که داشتن تعداد زیادی فالوور برای پروفایل اینستاگرامی کاملا بهینه بسیار مهم است. با این وجود، داشتن فالوورهای بیشتر برای یک برند اغلب به نظر می‌رسد دارای اعتبار بیشتری است. اما نگاهی گذرا به پروفایل اینستاگرام متعلق به برخی شرکت‌های بزرگ در جهان نشان می‌دهد که کیفیت فالوورها مهمتر از کمیت آنهاست. بازاریابان شبکه‌های اجتماعی باید بر روی توسعه استراتژی تمرکز کنند که مخاطبان هدف بیشتری را مورد هدف قرار می‌دهد نه اینکه فقط تعداد فالوورها را برای ایجاد اعتبار خود افزایش دهد.

فعال کردن نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام 

مطمئن شوید که شما و تیم‌تان در موقعیتی هستند که به مخاطبان هدف در زمانی سریع از طریق روشن بودن نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام پاسخ می‌دهند. با نشان دادن اینکه برند شما همیشه در دسترس است یک راه عالی برای ایجاد احساس برند و افزایش تعامل می‌باشد.

اختصاص شخصی برای نظارت بر کانال های پیام رسان

بسیاری از مشتریان انتظار دارند که تقریبا پشتیبانی مشتری فوری را در انواع مختلف پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی دریافت کنند. علاوه بر این، به طور متوسط افراد داستان یک تجربه ناموفق خود را با 16 نفر از دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت. همانطور که اینستاگرام محبوبیت آن افزایش می‌یابد، به طور قابل توجهی برای انواع مختلف برندها مهم است که برای کاربران خدمات مشتری رضایت بخشی را ارائه دهند. 

 از آنجا که حساب‌های بیزینس اینستاگرام برای بازدیدکنندگان پروفایل این توانایی را ارائه می‌دهد که با برندها از طریق لمس یک دکمه ارتباط برقرار کنند، درخواست‌های خدمات مشتری می‌تواند در هر ساعتی از روز انجام شود. با توجه به این واقعیت، بازاریابان شبکه‌های اجتماعی باید فردی را برای نظارت بر پیام‌های ورودی اینستاگرام در طول ساعت‌های کاری در نظر بگیرند. 

ایجاد تقویمی با محتوای مناسب 

اینستاگرام برخلاف شبکه‌های اجتماعی دیگر، مشخصات پروفایل را نشان می‌دهد. بنابراین در اینستاگرام می‌توانید تمام پست‌های مرتبط با چند ماه اخیر را ببینید. از این رو، بازاریابان باید به این نکته توجه کنند که پست‌هایی که در اینستاگرام قرار می‌دهند پیوسته و مرتب باشد تا بتوانند کاربرام مفهومی کلی و قابل درک را از برندتان کسب کنند.

انتخاب نام کاربری مناسب برای پروفایل خود در اینستاگرام

پس از تنظیم پروفایل خود در اینستاگرام، باید نام کاربری مناسبی را برای آن انتخاب کنید. انتخاب نام کاربری مناسب به این دلیل که می‌تواند باعث جذب کاربران شده و نیز با خواندن نام پروفایل شما مشتاق دیدن آن ‌شوند، بسیار مهم است. برای انتخاب نام کاربری خود از اسمی استفاده کنید که در ذهن افراد به خوبی بماند و نیز براحتی تلفظ شود. بنابراین زمان مناسبی را برای انتخاب نام کابری خود صرف کنید. 

بروز رسانیتصویر پروفایل اینستاگرام خود با توجه به کمپین‌های فعلی تان

بیشتر بازاریابان اینستاگرام در مورد بروزرسانی پروفایل اینستاگرام خود فکر نمی‌کنند، اما انجام اینار می‌تواند راه عالی برای حفظ جدید بودن و مرتبط بودن پروفایل باشد. اضافه کردن تغییرات لوگو یا طراحی‌های خاص به یک کمپین بازاریابی می‌تواند فالوورها را تشویق کند تا پروفایل شما را به طور مکرر بررسی کنند. 

بررسی پروفایل اینستاگرام تان در دستگاه‌های مختلف

اینستاگرام مانند فیسبوک یک شرکتی است که الویت اول آن موبایل بوده است. پیش از آنکه یک نسخه دسکتاپ یا تبلت اپلیکیشن اینستاگرام وجود داشته باشد، یک نسخه آیفون و بعد از آن اندروید از این پلتفرم وجود داشت. بازاریابان اینستاگرام باید پروفایل شرکت خود را بر روی انواع دستگاه‌ها بررسی کنند تا اطمینان حاصل شود که این تجربه در همه دستگا‌ه‌ها مثبت و سازگار می‌باشد. 

اطمینان از لینک دادن به یک وبسایت موبایل فرندلی

برای آنهایی که علاقمند هستند ترافیک وبسایت آنها از طریق پروفایل اینستاگرام به صفحه وب‌شان هدایت شود، باید اطمینان حاصل کنید که کل وبسایت شرکت برای موبایل بهینه شده است و ارائه نتایج ضعیف می‌تواند به شدت شانس شما را در افزایش بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار تضعیف کند. به علاوه برای ارائه یک تجربه موبایل دوستانه، سرعت صفحه باید در تمام دستگاه‌ها بالا باشد. یک مطالعه نشان داد که اگر سایت‌های موبایلی 3 ثانیه یا بیشتر طول بکشد بارگذاری شوند بالای 50% از بازدیدکنندگان خود را از دست می‌دهند.

اضافه کردن شکلک یا ایموجی برای سرگرمی بیشتر

اینستاگرام دارای انواع مختلی از سرگرمی‌هاست. یکی از راه حل‌های انجام اینکار از طریق پروفایل اینستاگرام شماست که از شکلک‌ها در بیو شرکت خود استفاده کنید. برخی از این ایموجی‌ها می‌توانند جایگزین تعدادی از کلمات شوند و بنابراین به شما کاراکترهای بیشتری می‌دهد تا بتوانید یک بیو قانع‌کننده بنویسید. همچنین کمک می‌کنند تا نشان دهید سازمان شما قادر به برقراری ارتباط با کاربران جوانی است که بسیاری از آنها در اینستاگرام هستند.

لازم به ذکر است که توسعه پروفایل اینستاگرام کاملا بهینه شده که قادر به جذب کاربران اینستاگرام باشد، یک برنامه سازماندهی شده است و به صبر و شکیبایی بسیاری نیاز خواهد داشت. اما هدف شما از ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام هر چه باشد، با رعایت نکات بالا می‌توانید استفاده مؤثرتر و بهتری از این شبکه اجتماعی داشته باشید.


بالا بردن نرخ کلیک سایت

CTR که مخفف واژه Click-Through Rate می باشد در فارسی به نرخ کلیک ترجمه شده است و به معنی مقایسه تعداد کلیک دریافتی لینک سایت شما به ازاء تعداد دفعاتی است که لینک شما به نمایش در آمده است.

 

7 گام موثر در بالا بردن نرخ کلیک سایت

 

نرخ کلیک یا CTR چیست؟

تعداد کلیک روی تبلیغ تقسیم بر تعداد نمایش تبلیغ مساوی است با نرخ کلیک.

 نرخ کلیک با توجه به اینکه افزایش آن برای شما به معنی افزایش ترافیک سایت و برای گوگل به معنی افزایش رضایت مخاطبانش از سایت های به نمایش گذاشته شده است؛ برای هر دو سوی تبلیغ دهنده و تبلیغ گیرنده سودآورد است. (منظور از تبلیغ، نمایش سایت در صفحه نمایش جستجو به صورت ارگانیک و یا تبلیغاتی است.)

همانطور که می دانید  نرخ کلیک بالاتر به معنی هزینه تبلیغاتی کمتر برای شما خواهد بود.

نرخ کلیک خوب چیست و به چه عواملی بستگی دارد؟

نرخ کلیک به عوامل گوناگونی بستگی دارد مثلا تبلیغات شما در گوگل بصورت میانگین باید 2% نرخ کلیک دریافت کند. اگر شما عددی بیش از این را بعنوان میانگین کلیک دریافت کنید. یعنی آنکه نرخ کلیک سایت شما خوب است.

اما در فیسبوک نرخ کلیک عادی روی تبلیغات کمتر از 1% است. بنابراین نرخ کلیک خوب در فیسبوک با گوگل متفاوت است. نوع کسب و کار شما نیز در دریافت کلیک موثر است. اما اگر می خواهید با نرخ کلیک سایت خود رقابت کنید، قبل و بعد از کمپین های بازاریابی نرخ کلیک سایت خود را بررسی نمایید.

7 گام موثر در بالا بردن نرخ کلیک سایت

CTR یک معیار اصلی است

عموم بر این باور هستند که بالا بودن نرخ کلیک به معنی بالا بودن نرخ تبدیل است. این عقیده از آنجا نشأت می گیرد که کاربران با دیدن تبلیغات و Call to Action به خریداری محصول شما ترغیب می شوند و کلیک آنها روی سایت به این معنی خواهد بود که آنها تصمیم اولیه خود را گرفته اند. (تصمیم اولیه، تصمیم گیری مخاطب برای مشاهده کالای شما برای مقایسه با دیگر کالا ها می باشد. یک سایت حرفه ای حتی در این مرحله هم می تواند درصد بالایی از مخاطبان را به خریدار تبدیل کند.)

بالا بودن نرخ کلیک سایت از مهمترین شاخص کلیدی عملکرد KPIs است.

به خاطر داشته باشید که CTR میزان کلیک بر روی لینک سایت شما را تخمین میزند و نمایش دهنده نرخ تبدیل در صفحات فرود سایت نیست. اگر شما به بازدید کنندگان سایت خود اهمیتی نمی دهید و می خواهید آمار میزان فروش سایت خود را داشته باشید CTR کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

برای رسیدن به اهداف خود در بازاریابی یا KPIs عوامل مختلف در سایت مانند CTR و نرخ تبدیل را اندازه گیری کنید تا تصویر درستی از بازاریابی برای سایت خود داشته باشید.

 

نرخ کلیک خوب چیست

 

نرخ کلیک بر روی سئو سایت شما موثر است

میزان محبوبیت برند شما نز مخاطب بر روی رتبه سایت شما موثر است. اصولاً گوگل به دنبال آن است که برند ها و سایت هایی را که محبوبیت بیشتری دارند در صدر نتایج جستجو قرار دهد. نرخ کلیک سایت نشانه ای برای تعیین میزان محبوبیت برند شما است. بنابراین گوگل یه سایت هایی که نرخ کلیک بالاتری دارند رتبه بهتری خواهد داد.

 

آزمون و تست برای بهبود نرخ کلیک

 

 

رتبه سایت به میزان کیفیت و ارتباط محتوای سایت شما با واژه جستجو شده مرتبط است و نرخ کلیک مهمترین عامل برای تعیین میزان کیفیت و ارتباط با خواست مخاطب می باشد.

یک لینک تبلیغاتی خوب می تواند به بهینه سازی نرخ کلیک سایت کمک کند

تبلیغات باید مخاطب را تشویق به انجام عملی کند CTA. به تبلیغات شرکت های بزرگ دقت کنید آنها همواره در تبلیغات خود سعی در جذب مخاطب دارند. البته در این بین تبلیغات بد فراوانی هم می توان یافت مثلاً تبلیغ بانک ملت برای عید امسال که در بیلبورد های خودش از به کارگیری CTA خود داری کرده و نام بانک را در تبلیغ خود ذکر نکرده بود. و مخاطبان این تبلیغ بجای دیدن تبلیغ بانک ملت، تبلیغ بانک شهر را مشاهده می کردند. شما این اشتباه را نکنید. خلاقیت خود را حفظ کنید ولی صراحت لهجه در تبلیغ امری است که اثر بخشی آن اثبات شده است شما می توانید در متن خود هر قدر که می خواهید خلاقیت به خرج دهید ولی همچنان صراحت لهجه تبلیغ را حفظ کنید.

کلمات کلیدی تاثیر بسیار زیادی دارند

برند سازی در دنیای دیجیتال یک معنی دارد و آنهم تبدیل نام برند به کلمه کلیدی غالب مخاطبان کالا و خدمات ارائه شده توسط شما است. مثال شرکت نوتلا که شکلات صبحانه تولید می کند با تبلیغات فراوان باعث شده است که کاربران بجای جستجوی واژه خرید شکلات صبحانه از واژه خرید نوتلا استفاده کنند. شرکت گوگل نیز در همین راستا باعث شده که کاربران به جای واژه جستجو کردن کلمات از واژه گوگل کردن کلمات استفاده کنند.

شما باید تا رسیدن به این مرحله خدمات خود را با کلمات کلیدی پر مخاطب سئو کنید.

آزمون و تست، راه موفقیت است

تست های A/B بر روی تبلیغات سایت، به افزایش نرخ کلیک منجر خواهد شد. شاید به نظر برسد که تغییرات در این تست ها بسیار اندک است. اما همین تغییرات مثبت اندک در کنار هم تفاوت چشمگیری را باعث می شود.

شناخت مخاطب خود

می خواهید نرخ کلیک سایت خود را بالاتر ببرید. برای اینکار باید بدانید که مخاطب شما به دنبال چه گونه کالا و چگونه خدماتی است. مخاطب شما چگونه کالا و خدمات شما را جستجو می کند. آیا نامی عامیانه برای خدمات شما وجود دارد.

مثال: کلمه کلیدی کانکس توسط تولید کنندگان آن بصورت ساندویچ پنل استفاده می شود. مخاطبان تخصصی این محصول آن را با نام ساندویچ پنل می شناسند ولی مخاطب عام از واژه کانکس یا ایرانیت و مانند آن استفاده می کند.

  1. طراحی سایت تهران
  2. طراحی سایت
  3. سئو سایت
  4. طراحی وب سایت
  5. طراحی سایت شرکتی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی وب سایت
  8. طراحی سایت شرکتی
  9. طراحی سایت فروشگاهی
  10. طراحی سایت تهران
  11. طراحی سایت
  12. سئو سایت
  13. طراحی وب سایت

ایمیل مارکتینگ

با اینکه از سناریوی بازاریابی اینترنتی چندین دهه می‌گذرد، اما هنوز ایمیل مارکتینگ یکی از مؤثرترین تکنیک‌ها برای ارتقای کسب و کار شما به صورت آنلاین است. چرا؟ دلیل ساده آن این است که ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که هیچ تکنیک بازاریابی دیگر فراهم نمی‌کند؛ ویژگی‌هایی مانند بازاریابی هدایت دیتا، پیام‌های شخصی، کمپین‌های عملگرا و مقرون به صرفه بودن. 

با این حال، ایمیل مارکتینگ بیشتر از چیزی است که فقط یک پیش‌نویس نامه‌ای نوشته شود و آن را به لیستی از مخاطبان ارسال کنید. ایمیل مارکتینگ شامل ایجاد یک پیام دقیق و جذاب، ساخت لیست مناسبی از مخاطبان، دنبال کردن اثرات متقابل ارسال ایمیل و غیره می‌باشد. از این رو، برای همه این وظایف شما باید یک ابزار ایمیل مارکتینگ مفید دم دست و در دسترس داشته باشید. 
بنابراین قبل از اینکه به جستجو و کنکاش در اینترنت بپردازید، نگاهی به لیست زیر که از بهترین ابزارها و منابع رایگان ایمیل مارکتینگ هستند، بیاندازید. همه این ابزارهایی که در این مقاله ذکر می‌شود دارای مجموعه‌ای متفاوت از ویژگی‌ها هستند. بنابراین باید همه آنها را بررسی کنید تا ببینید کدام یک از این ابزارها برای شما مناسب‌ترین هستند. 

معرفی بهترین ابزارهای رایگان ایمیل مارکتینگ

اپلیکیشن Hemingway

شما می‌توانید ایمیل‌های خود را به این ویرایشگر آنلاین اضافه کنید و بازخوردهایی دریافت کنید. این اپلیکیشن، یک استایل مینیمالیست و واضح را برای محتوای شما به ارمغان می‌آورد و به شما کمک می‌کند تا با خواننده خود ارتباط برقرار کنید. این برنامه یک ابزار نوشتاری است که به شما کمک می‌کند تا ویرایش کنید، حالت غلط‌یابی را فعال کنید، دارای خروجی PDF و دارای مزایای دیگر می‌باشد. 

 

 

MailChimp 

میل چیمپ یکی از ابزارهای محبوب برای مدیریت کمپین‌های ایمیل مارکتینگ از جمله خبرنامه است. این ابزار بازاریابی ایمیلی رایگان به بازاریابان ایمیل این امکان را می‌دهد تا بالای 2000 مخاطب را ذخیره کنند و هر ماه به اندازه 14.000 ایمیل ارسال کنند. بنابراین به کمپین بازاریابی ایمیلی درست و بی‌نقص، ارسال ایمیل، ارتباط با خوانندگان، و جمع آوری آمارها کمک می‌کند. میل‌چیمپ دارای لیست گسترده‌ای از ویژگی‌ها از جمله جستجوگر موضوع، ردیاب تعاملات ایمیلی و سازنده لیست مخاطبان می‌باشد.

 

میل چیمپ

 

Cakemail

اگر مطمئن نیستید چگونه کمپین‌های بازریابی شما می‌گذرد، کیک‌میل همه چیزی که شما نیاز دارید. کار با آن ساده است ـ فقط یک قالب طراحی سفارشی را انتخاب کنید، پیام را بدان اضافه کنید و ایمیل‌ها را به مخاطبان خود ارسال کنید. ویژگی‌های متعدد آن مانند از بین برنده اسپم، تقسیم کردن تست A/B و با داشتن ابزارهای آنالیز کمپین به شما کمک می‌کند تا کمپین خود را به طور مؤثر مدیریت کنید. 

 

کیک میل

 

Mailjet

میل‌جت ابزاری است که با اپلیکیشن یا برنامه شما برای ارسال ایمیل‌ها ادغام می‌شود و نیز دارای یک سرویس ایمیل تراکنشی است. میل‌جت مانند میل چیمپ و کیک‌میل دارای یک رابط برای ایجاد و بهینه‌سازی ایمیل‌هاست. همچنین یک سرور SMTP (پروتکلی برای ارسال و انتقال ایمیل) و مجموعه‌ای از APIهای REST را برای ادغام‌سازی خود با اپلیکیشن شما یا اجرای خود در سیستم اتوماسیون شما فراهم می‌کند. 

 

میل جت

 

AWeber

AWeber به کسب و کارهای کوچک برای ایجاد و افزودن مخاطبان کمک می‌کند. همچنین این ابزار کمک می‌کند تا با مشترکین در زمان مناسب ارتباط و تعامل برقرار کنید. با این ابزار می‌توانید مخاطبان را وارد کنید، ایمیل‌ها را ایجاد کنید، پیش‌نویس ایمیل‌ها را قبل از ارسال ببینید و آن را به مشترکین خود ارسال کنید. علاوه بر این، Aweber ویژگی‌های بیشتری مانند پاسخ دهنده خودکار، گزینه‌های تقسیم‌بندی، گزارش‌ها و ادغام‌های مختلف را برای کمک به شما ارائه می‌کند.

 

aweber

 

Vertical Response

اگر دوست ندارید با HTML کار کنید، جادوگر ایمیل Vertical Response می‌تواند ایمیل‌هایی برای شما ایجاد کند. رابط ساده و مشخص آن به طراحی و ارسال ایمیل به مخاطبین شما کمک می‌کند. شما حتی می‌توانید کمپین‌ها را با Salesforce برای پروژه‌های ایمیل مارکتینگ پیشرفته ادغام کنید. همچنین آمارهای اشتراک‌گذاری ایمیل و اجتماع را فراهم می‌کند. 

 

ابزار ایمیل مارکتینگ

 

Campayn

اگر نیاز به طراحی‌های ایمیل ریسپانسیو فوری دارید، Campayn دسترسی به قالب‌های متعدد را فراهم می‌کند. این ابزار لیست مخاطبین را از هر منبعی از جمله جی‌میل و یاهو وارد می‌کند. Campayn همچنین می‌تواند ایمیل‌ها را به صورت اتوماتیک ارسال کند و گزینه‌های به اشتراک گذاری اجتماعی قابل جاسازی را در دسترس قرار دهد. علاوه بر این، می‌تواند در تجزیه و تحلیل کمک کند تا کمپین شما موفق‌تر شود. 

 

ابزار رایگان  ایمیل مارکتینگ

 

FreshMail

اگر نیاز به قالب‌های ایمیل منحصر به فرد، خلاق و ساده دارید، فرش‌میل یک گزینه عالی است. می‌توانید از ویرایشگر بصری آن برای ایجاد ایمیل در طرح‌های مختلف استفاده کنید. همچنین ابزارهای متعددی مانند پاسخ ایمیل خودکار، بازبینی گر صندوق ورودی (inbox)، تستر A/B و غیره را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید موثر بودن دریافت‌های ایمیل خود را با استفاده از ردیابی ایمیل در لحظه پیگیری کنید. 

 

فرش میل

 

Sendicate

اگر باید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی متعددی را راه‌اندازی کنید، Sendicate ابزار مناسبی برای شماست. شما با استفاده از آن می‌توانید یک سری از ایمیل‌ها را پیش‌نویس و ارسال یا برنامه‌ریزی کنید، مخاطبین خود را با فیلترهای جستجو بخش‌بندی کنید و با این ابزار کارهای ایمیل مارکتینگ بیشتری را با سرعت انجام دهید. همچنین این ابزار آمارهای لازم برای بهبود بازاریابی شما را فراهم می‌کند. 

 

ابزار ایمیل مارکتینگ

 

SendinBlue

آیا نیاز به اپلیکیشنی وجود دارد که بتوان هم به طور مستقل و هم بتواند با برنامه‌های دیگر کار کند؟ SendinBlue یک ابزار عالی برای این کار است. شما می‌توانید قالبی را وارد کنید یا خبرنامه خود را طراحی کنید و آن را به مشترکین خود ارسال کنید. علاوه بر این، ابزارهای آن به شما کمک می‌کند تا مشترکین خود را افزایش داده و بخش‌بندی کنید و گزارشاتی را با جزئیات آنها برای درک عملکرد خود در دسترس خواهید داشت. 

 

ایمیل مارکتینگ

 

Sendloop

می‌توانید ایمیل‌های موبایل دوستانه و جذابی را با استفاده از سازنده ایمیل Sendloop ایجاد و سپس ارسال کنید. استفاده از این سرویس بسیار آسان است و خوانندگان بریا دسترسی نیازی به هیچ گونه کمک فنی و یا دانش ندارند.  Sendloop وارد کردن ایمیل‌ها و مخاطبین شما را از پلتفرم‌های دیگر مانند جی‌میل و یاهو آسان می‌کند. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا زمان‌بندی کنید و پیش‌نمایش ایمیل‌ها را مشاهده کنید و نیز امتیاز اسپم ایمیلی را قبل از ارسال آن ببینید که این امر منجر به نرخ تبدیل بهتر می‌شود.

 

sensiloop

 

Sign-Up.to

اگر نمی‌خواهید ابزارهای ایمیل مارکتینگ جدید و با ویژگی‌های بسیار زیاد را یاد بگیرید، Sign-Up.to یک اپلیکیشن ساده برای شروع کار به صورت سریع و فوری می‌باشد. این ابزار به صورت سلف سرویس و نیز خدمات ایمیل مارکتینگ مدیریت شده می‌باشد و در صورتی که منابع کافی برای راه انداختن بازاریابی توسط خودتان را ندارید، یک گزینه عالی است. استفاده از این پلتفرم آسان است و ابزارهایی مانند افزایش مشترکین، ایجاد ایمیل‌های ریسپانسیو (پاسخگو)، ارسال آنها و تجزیه و تحلیل کمپین‌ها را ارائه می‌دهد. 

 

ایمیل مارکتینگ

 

Tinyletter

اگر به دنبال تجربه ایمیل مارکتینگ صریح و ساده هستید، Tinyletter یک ابزار عالی است. اگر شما نیاز به هیچ گزارش یا سایر ویژگی‌های پیشرفته‌ای برای کسب و کار خود ندارید، این ابزار می‌تواند به شما کمک کند. از این رو، TinyLetter یک ابزار ایمیل مارکتینگ ساده بدون هیچ جنجال و سر و صدایی می‌باشد. 

 

ابزار بازاریابی ایمیل

 

Scope

Litmus Scope یک ابزار بررسی گر (inspector) است که کدهایی از ایمیل شما را بررسی می‌کند و به شما کمک می‌کند تا آنها برای هر پلتفرم برای رسیدن به بهترین نتیجه یا یک عملکرد دلخواه تنظیم کنید تا بتواند هر شخصی با هر وسیله‌ای از بهترین تجربه لذت ببرد. شما می‌توانید پیش‌نمایش ایمیل‌های خود را برای دسکتاپ و پلتفرم‌های موبایلی مرور کنید و به اشتراک بگذارید. همچنین می‌تواند به هر کدام از کد ایمیل‌ها نگاه کنید تا یاد بگیرید که چگونه سایر بازاریابان آن را غیر فعال می‌کنند.

 

ابزار مارکتینگ اسکوپ

 

PutsMail

PutsMail برای ایجاد یک پیش‌نمایش از ایمیل شما قبل از اینکه به دست مخاطبین شما برسد، مفید است. به عبارت دیگر باید بدانید که چگونه ایمیل شما در صندوق ورودی (inbox) به نمایش در می‌آید. این ابزار رایگان به شما این امکان را می‌دهد که تستی عملی از کمپین انجام دهید. شما فقط باید HTML ایمیل، خط موضوع، آدرس گیرنده مورد نظر (تا 10 عدد) را وارد کنید تا یک پیش‌نمایش کاملا عملی از کمپین‌های خود مشاهده کنید. 

 

پست میل

 

Visual Website Optimizer

ابزار Visual Website Optimizer با کمپین‌های ایمیل مارکتینگ از پیش طراحی شده کار می‌کند. این ابزار به شما این امکان را می‌دهد تا ظاهر بصری ایمیل خود را قبل از ارسال آن به خوانندگان خود تست کنید، هنگامی که شما ایمیلی عالی و باکیفیتی ایجاد کردید، وقت آن است که آن را برای هدف مورد نظر و از قبل تعیین شده خود به کار برید و بررسی کنید چگونه می‌توانید آن را بهتر کنید. علاوه بر این، به شما بینشی در مورد خواسته‌ها و پاسخ‌های مخاطب هدف شما می‌دهد. همچنین این ابزار به شما انواع مختلفی از ابزارهای تست رایگان و پولی و مطالعات موردی برای بازاریابان را ارائه می‌دهد. 

 

ابزار ایمیل مارکتینگ

IsValid.org

ابزار IsValid تست‌های آماری انجام شده برای آزمایشات A/B را اتوماتیک می‌کند. این بدان معناست که کمک می‌کند تا نتایج آزمایشات A/B کمپین‌های شما واضح و یا تشخیص داده شود. این ابزار ساده و خوب را برای متصور ساختن داده‌های خود استفاده کنید. به سادگی تعداد هر گروه آزمایشی و تعداد تبدیل‌ها (conversions) را برای هر آنچه که شما به عنوان عمل مورد نظر خود انتخاب کردید، وارد کنید و sValid در صورتی که آماده تصمیم‌گیری برای تست و بهبود درصد دقیق باشید، به شما خواهد گفت. شما می‌توانید از آن برای اندازه‌گیری نتایج آزمایش A/B کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید. این ابزار کمک می‌کند تا نتایج تست کمپین‌های بازاریابی خود را بسنجید، کمیت آنها را تعیین کنید و توصیف کنید. 

 


ایمیل مارکتینگ

 

Social Media Share Link Generator

Social Media Share Link Generator یک ابزار عالی و کوچک برای ایجاد لینک‌هایی جهت به اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی است. انتخاب این ابزار باارزش است به این دلیل که شبکه‌های اجتماعی و تلاش‌های ایمیل را با هم ترکیب کرده و به شما کمک می‌کند تا اشتراک‌های شبکه اجتماعی به طور مستقیم از کمپین‌های ایمیل مارکتینگ شما هدایت شود. این ابزار رایگان URLهایی را ایجاد می‌کند که می‌توانید در ایمیل مارکتینگ خود جاسازی و قرار دهید. 

 

ابزار بازاریابی ایمیل

 

HTML Formatter

این HTML Formatter رایگان یک ابزار عالی برای فرمت کد ایمیل شماست. HTML Formatter فاصله‌ها و تب‌هایی را بین تگ‌‌های محتوا نگه می‌دارد. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا سطح کنگره‌ای برای فرمت‌بندی (قالب‌بندی) HTML انتخاب کنید و باعث خوانایی کد شما می‌شود. 

 


ایمیل مارکتنیگ

 

HTML Validator

HTML Validator ابزاری با استفاده آسان برای اعتبار سنجی کد ایمیل شماست. این ابزار انواع مختلفی از مشکلات در کد شما از جمله از دست رفتن تگ‌ها، IDهای تکراری، ویژگی‌های نامعتبر و غیره را گزارش می‌دهد. شما باید کد خود را اعتبارسنجی یا تأیید کنید زیرا کد نامعتبر ممکن است ایرادات و نواقصی را در مرورگرها مانند تجربه بد برای خوانندگان‌تان ایجاد کند. 

 


منابع ایمیل مارکتنیگ

 

مهم نیست از کدام ابزار بازاریابی تصمیم می‌گیرید تا استفاده کنید، هوشمندانه است که هر چیزی را امتحان کنید تا ببینید کدام یک از آنها برای شما بهترین کار را می‌کنند. به غیر از بازاریابان شبکه‌های اجتماعی و ایمیل، شما باید بهترین ابزار انتشار را در دسترس خود داشته باشید. 


آموزش سئو کردن اپلیکیشن در گوگل پلی ( اپ استور گوگل )

اگر اپلیکیشن اندرویدی در فروشگاه گوگل نداشته باشید، بعید است درباره بهینه سازی اپلیکیشن در اپ استور گوگل Google Play Store یا App Store Optimization چیزی شنیده باشید. مزیت یادگیری ASO در این است که هنگامی که کاربران نرم افزار شما را در گوگل پلی استور Play store مشاهده کنند احتمال نصب نرم افزار شما توسط آنها بسیار بیشتر از هنگامی است که شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل، رتبه ای کسب کنید.

 

بهینه سازی اپلیکیشن در گوگل پلی

 

ASO چیست و چرا حائز اهمیت می باشد؟

گفتیم که ASO به معنی بهینه سازی اپلیکیشن در گوگل پلی است. همانطور که از نام App Store Optimization مشخص است هدف آن بهبود نرم افزار شما از نظر مقبولیت و شناخت عمومی است. رتبه بهتر نرم افزار شما در اپ استور گوگل به معنی پول بیشتر و درآمد بیشتر برای شما است.

ASO و SEO شباهت هایی با هم دارند و مهارت شما در SEO به بهینه سازی اپلیکیشن شما نیز کمک خواهد کرد.

با توجه به اینکه ۸۰ درصد از دانلودها ناشی از جستجو اپلیکیشن می باشد. نمی ‌توان بهینه ‌سازی اپلیکیشن برای فروشگاه اپ استور گوگل را نادیده گرفت.

عوامل اصلی رتبه بندی اپلیکیشن در اپ استور گوگل

همانطور که گفتیم بهینه سازی برای اپ استور گوگل بسیار شبیه سئو است در ادامه مطلب درباره عوامل موثر در بهینه سازی اپلیکیشن در فروشگاه نرم افزار گوگل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی نقش موثری در بهینه سازی اپلیکیشن ها در فروشگاه اپلیکیشن گوگل دارند. هر چند که در این مورد بحث های زیادی در بین متخصصان بهینه سازی اپلیکیشن برای فروشگاه اپ استور گوگل در جریان است. ولی باید برای کلمات کلیدی در مقابل عواملی مانند تعداد دانلود و همچنین بازخورد مخاطبان ارزش بالایی قائل بود. کارایی کلمات کلیدی در بهنیه سازی نرم افزار را نمی توان نادیده گرفت.

درست مانند سئو، کلمات کلیدی دراپلیکیشن های اندرویدی می توانند در عنوان اپلیکیشن و همچنین در هدر آن  به کار روند. حتی اگر ارزش بالایی برای نقش کلمات کلیدی در بهینه سازی اپلیکیشن در ASO قائل نباشید. استفاده از کلمات در عنوان اپلیکیشن می‌تواند در بالا بردن میزان بازدید و میزان دانلود اپلیکیشن کمک کنند مخاطبان نرم افزار با دیدن کلمات کلیدی در عنوان اپلیکیشن تمایل بیشتری برای کلیک بر روی اپلیکیشن شما در مقابل اپلیکیشن هایی دارند که فاقد کلمه کلیدی جستجو شده آنها هستند.

نظر مخاطبان و رتبه اپلیکیشن

نظر مخاطبان و رتبه ای که آنها به اپلیکیشن شما می دهند نشان می دهد که اپلیکیشن شما چقدر برای مخاطبان ارزشمند است. میزان ارزش اپلیکیشن برای مخاطب نیز برای گوگل اهمیت بالایی دارد و رتبه بالایی در فروشگاه اپ استور گوگل به دست خواهید آورد.

به یاد داشته باشید که خرید نظرات مثبت و رتبه دهی برای اپلیکیشن، به هیچ عنوان کمکی به اپلیکیشن شما نخواهد کرد.

 

سئو اپلیکیشن در فروشگاه گوگل

 

کاربران را به دانلود و نصب اپلیکیشن تشویق کنید

یکی دیگر از فاکتورهای مهم رتبه اپلیکیشن شما تعداد دانلود و نصب آن است. این فاکتور هم مانند فاکتور رتبه دهی و نظر دهی به اپلیکیشن نشان دهنده میزان استقبال مخاطبان از اپلیکیشن می باشد. به طور کلی می توان گفت که رتبه اپلیکیشن ها در گوگل پلی استور به استقبال مخطبان وابستگی زیادی دارد.

یکی از راهکارهای افزایش تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن تبلیغ آن در شبکه های اجتماعی است. شما می توانید با تبلیغ اپلیکیشن خود برای علاقه مندان آن در فیسبوک، توییتر و غیره تعداد دانلود اپلیکیشن خود را بالا ببرید.

اپلیکیشن خود را به صورت محلی عرضه کنید

اگر اپلیکیشن شما کشور خاصی را به عنوان بازار هدف در نظر دارد، شما باید اپلیکیشن خود را در نسخه localized یا محلی عرضه کنید. بهتر است که اپلیکیشن شما به زبان انگلیسی هم ارائه شود و برای کشور و منطقه مد نظر شما یک ترجمه از اپلیکیشن را ارائه دهید. اصولاً اپلیکیشن های غیر انگلیسی رقیب کمتری دارند و دستیابی به بازار برای آنها ساده تر است.

تصاویر با کیفیت از اپلیکیشن خود ارائه دهید

تصاویر با کیفیت به طور مستقیم بر روی رتبه اپلیکیشن تاثیر گذار نیستند. ولی مسلماً درج تصاویر با کیفیت که عملکرد اپلیکیشن شما را به مخاطبان آن نشان می دهد در افزایش تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن موثر است. و افزایش دانلود و نصب اپلیکیشن نیز همانطور که می دانید باعث افزایش رتبه اپلیکیشن می شود.

دریافت بک لینک برای اپلیکیشن خود

 قوائد دریافت بک لینک در ASO مانند سئو است. شما باید از منابع معتبر و مرتبط برای اپلیکیشن خود بک لینک تهیه کنید. سایت های اسپم و مزارع لینک برای تهیه بک لینک کارایی نخواهند داشت. همانطور که می دانید گوگل اعلام کرده است که مزیت ده لینک معتبر از صدها لینک نامعتبر بیشتر است.

بعد از به شهرت رسیدن اپلیکیشن، سایت های متعدد به آن بک لینک خواهند داد ولی تا آن زمان خودتان باید بصورت دستی برای اپلیکیشن خود بک لینک ایجاد کنید.

ASO چندان دشوار نیست شما می توانید با انجام همین مراحل به سادگی به ارتقاء رتبه اپلیکیشن خود در گوگل PLAY کمک کنید.