2. طراحی سایت
3. سئو سایت
4. سئو
9. طراحی سایت
10. سئو سایت
11. سئو
12. طراحی وب سایت
13. طراحی سایت شرکتی
15. طراحی سایت تهران
16. طراحی سایت
17. سئو سایت
18. طراحی وب سایت
19. طراحی سایت شرکتی
21. طراحی سایت تهران
22. طراحی سایت
23. سئو سایت
24. طراحی وب سایت
25. طراحی سایت شرکتی
27. طراحی سایت تهران
28. طراحی سایت
29. سئو سایت
30. طراحی وب سایت
31. طراحی سایت شرکتی
33. طراحی سایت تهران
34. طراحی سایت
35. طراحی وب سایت
36. طراحی سایت شرکتی
38. طراحی سایت تهران
39. طراحی سایت
40. طراحی وب سایت
41. طراحی سایت شرکتی
43. طراحی سایت تهران
44. طراحی سایت
45. سئو سایت
46. طراحی وب سایت
47. طراحی سایت شرکتی
49. طراحی سایت تهران
50. طراحی سایت
51. طراحی وب سایت
52. طراحی سایت شرکتی
54. طراحی سایت تهران
55. طراحی سایت
56. طراحی وب سایت
57. طراحی سایت شرکتی
59. طراحی سایت تهران
60. طراحی سایت
61. طراحی وب سایت
62. طراحی سایت شرکتی
64. طراحی سایت تهران
65. طراحی سایت
66. طراحی وب سایت
67. طراحی سایت شرکتی
69. طراحی سایت تهران
70. طراحی سایت
71. طراحی وب سایت
72. طراحی سایت شرکتی
74. طراحی سایت تهران
75. طراحی سایت
76. طراحی وب سایت
77. طراحی سایت شرکتی
79. طراحی سایت تهران
80. طراحی سایت
81. طراحی وب سایت
82. طراحی سایت شرکتی
84. طراحی سایت تهران
85. طراحی سایت
86. طراحی وب سایت
87. طراحی سایت شرکتی
89. طراحی سایت تهران
90. طراحی سایت
91. طراحی وب سایت
92. طراحی سایت شرکتی
94. طراحی سایت تهران
95. طراحی سایت
96. طراحی وب سایت
97. طراحی سایت شرکتی
99. طراحی سایت تهران
ایجاد لینک می تواند در بهبود رتبه سایت شما موثر باشد ولی گاهی اوقات تلاشهایی که برای ایجاد لینک می شود بی فایده است و تاثیری در رتبه سایت شما ندارد.
آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که با وجود ایجاد لینک های متعدد برای وب سایت خود هیچ تاثیری در رتبه وب سایت شما حاصل نشده باشد؟ به نظر شما چه چیزی باعث می شود گاهی اوقات ایجاد لینک در بهبود سایت شما تاثیری نداشته باشد؟
بنظر می رسد 4 نکته مهم وجود دارد که باعث شده گاهی اوقات ایجاد لینک بی فایده باشد که در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا با این موارد آشنا شوید.
1- ایجاد لینک های ناصحیح.
برخی اوقات لینک هایی که ایجاد می شود صحیح نمی باشد این بدان معناست که یا شما از وب سایت هایی لینک دریافت کرده اید که آنها به تازگی ایجاد شده اند و از ارزش بالایی برخوردار نیستند و یا شما قبلا از این وب سایت لینکی را از یک صفحه مشابه دریافت کرده اید. در مورد اول استدلال گوگل بدین گونه است که ممکن است برخی افراد بخواهد چندین دامنه جدید ثبت کنند و همه آنها را به وب سایت مورد نظر خود لینک دهند از این رو گوگل به دقت به زمانی که دامنه مورد نظر ثبت شده است و به شما لینک داده و همچنین به رتبه آن وب سایت نیز توجه کافی می نماید. در مورد دوم استدلال گوگل بدین صورت است که اگر شما از یک صفحه لینکی را قبلا دریافت کرده باشید امتیاز آن صفحه برای شما منظور شده است و هرگونه تلاش برای افزایش بهبود رتبه سایت از این طریق بی فایده است.
2- ایجاد محتوای ناصحیح.
گاهی اوقات محتوای صفحه ای که شما از آن لینک دریافت نموده اید صحیح نمی باشد که این باعث می شود که هیچ تاثیری در بهبود رتبه وب سایت شما اتفاق نیفتد. در زیر به برخی از این موارد اشاره شده است:
-محتوای صفحه ای که شما از آن لینک دریافت نموده اید خیلی ضعیف باشد.
-محتوای صفحه ای که شما از آن لینک دریافت نموده اید دارای محتوای تکراری باشد.
-محتوای صفحه ای که شما از آن لینک دریافت نموده اید با زبان وب سایت شما متفاوت باشد.
3- دامنه صحیح نباشد.
یک نکته در انتخاب نام دامنه می بایست بدقت در نظر گرفته شود. در صورتی که نام دامنه با محتوای آن مغایرت داشته باشد و آن چیزی نباشد که جستجوکنندگان بدنبال آن باشند، هرگونه لینکی که از این وب سایت ها دریافت شود بی فایده خواهد بود. این گونه وب سایت ها توسط گوگل دچار جریمه خواهندشد و بدست آوردن لینک از وب سایت هایی که خود دچار جریمه شده اند هیج گونه ارزشی ندارد و خود باعث جریمه خواهد شد.
4- در دسترس بودن و نکات فنی.
در صورتی که شما از یک صفحه لینکی را دریافت نمایید که در دسترس نباشد و یا از نظر نکات فنی آن صفحه دچار مشکل باشد، هیچ گونه ارزشی برای وب سایت شما منظور نخواهد شد بلکه باعث می شود از رتبه وب سایت شما نیز کاسته شود. باید توجه داشته باشید همیشه از صفحاتی لینک دریافت نمایید که در دسترس بوده و نکات فنی در آنها بدرستی رعایت شده باشد.
منبع : سئو کار
برای شخصیسازی محیط ویندوز راههای زیادی وجود دارد. شما با انجام یک فرآیند ساده میتوانید ظاهر پوشههای ویندوز را به وسیله گذاشتن تصویر دلخواه خود شخصیسازی کنید.
استفاده از تصویر دلخواه برای یک پوشه نیازمند دانش بالایی نبوده و به راحتی و با چند کار ساده انجامپذیر است. برای شروع، تصویر مناسب برای پوشهی خود را انتخاب کنید؛ برای این کار هم از تصاویر موجود در اینترنت و هم از تصاویر خودتان میتوانید استفاده کنید. برای یافتن تصویر مناسب برای یک پوشه در اینترنت عبارت "topic Icon folder" را جستجو کنید در قسمت topic موضوع موردنظر خود را بنویسید.
برای این که بتوان از تصاویر در آیکن یک پوشه استفاده کرد باید آنها را به فرمت ICO تبدیل کرد. علاوه بر تبدیل فرمت تصویر باید از مربع بودن تصویر اطمینان حاصل کرد. برای این تبدیل استفاده از ICO converter پیشنهاد میشود. ابتدا فایل خود را در این مبدل آپلود کنید. همانطور که در تصویر دیده میشود باید تمام گزینههای مربوط به اندازه انتخاب شوند. برای بهرهمندی از بهترین کیفیت تصویر گزینه "32-bit depth" را انتخاب کنید.
تصویر موردنظر را در محل دلخواه (توصیه میشود در پوشه مورد نظر ذخیره شود) ذخیره کنید. پوشه موردنظر را انتخاب و روی آن راست کلیک کنید و "Properties" را انتخاب نمایید. به قسمت "Customize" بروید و بر روی "...Change Icon" کلیک کنید. با انتخاب "Browse" و انتخاب فایل ذخیره شده، تصویر موردنظر شما برای پوشه موردنظر نمایش داده خواهد شد.
اگر صاحب یک استارتآپ هستید یا مسئولیت مدیریت حساب رسمی یک کسب و کار یا سایت را در توییتر بر عهده دارید، بد نیست با دانستن چند نکتهی کوچک، به بهترین شکل ممکن از این ابزار رایگان بهره بگیرید.
تقریباً همهی ما با اصول ابتدایی کار با شبکههای اجتماعی و توییتر آشنایی داریم. به اشتراکگذاری لینکها، چت کردن با دوستان، منشن کردن با استفاده از @، به کار بردن #هشتگ و ... . اگر از توییتر به صورت معمول و برای ارتباط با دوستانتان استفاده میکنید، اینها تمام چیزهایی هستند که باید بدانید. اما اگر حساب رسمی یک شرکت یا وبسایت را در توییتر مدیریت میکنید و میخواهید بیشتر تاثیرگذار باشید، بد نیست نکات دیگری را هم رعایت کنید.
افراد درون لیستهای توییتری را در نظر داشته باشید.
اول از همه باید فید توییتر خود را تحت کنترل درآورید. اگر به نحو درستی از لیستهای توییتری استفاده نمیکنید، ارتباط با افرادی که واقعاً باید با آنها به تعامل بپردازید را از دست خواهید داد. همچنین حتماً از قابلیت Mute توییتر برای قطع سر و صدای کسانی که فید شما را بیهوده شلوغ کردهاند استفاده کنید.
لیستهای توییتری برای دوستان خود در دنیای واقعی، همکاران، مشتریها، افراد تاثیر گذار، برندهایی که مدافع آنها هستید، هشتگهایی که دنبال میکنید و دوستان بالقوهای که در توییتر با آنها چت میکنید درست کنید. از ابزاری مانند Tweetdeck استفاده کنید تا تمام این لیستها را در کنار هم ببینید. اینجاست که شاهد معجزه خواهید بود!
با این کار به صورت خودکار جذب افراد تاثیرگذار و هشتگها خواهید شد و چیزهای جدیدی برای مطالعه و ریتوییت پیدا خواهید کرد. سریعاً و با یک نگاه متوجه خواهید شد همکاران و مشتریان شما مشغول چه کاری هستند و میتوانید بر روی آنها کامنت بدهید و ریتوییت کنید. از همه مهمتر، با ساختن لیستی از دوستان بالقوه و چت کردن با آنها، هیچ چیز مهمی را از دست نخواهید داد.
تولید محتوای جذاب.
جدای از ریتوییت کردن از افراد تاثیرگذار و دوستان در توییتر، شما هم باید محتوای خوبی تولید کنید. برای این منظور ارزشش را دارد که چند ترفند دربارهی نوشتن توییتی که به احتمال زیاد دنبال کنندگانتان آن را به اشتراک میگذارند بدانید.
همچنین استفاده از ابزارهایی که توییت شما را از لحاظ ظاهری جذاب میکنند هم راهگشا است. توییت به همراه تصویر بسیار بیشتر دیده میشود و استفاده از ابزاری مانند Pablo برای این منظور هوشمندانه است.
راز درگیر کردن مخاطب به صورت جدی.
هر موقع که لینکی به اشتراک میگذارید، چه اینکه خودتان تولید کنندهی محتوای آن بوده باشید، چه اینکه مطلب را صرفاً پیدا کرده باشید، مطمئن شوید که با منشن کردن افرادی که به نحوی سهمی در تهیهی مطلب داشتهاند از آنها قدردانی کنید. مثلاً اگر مقالهی بررسی یک محصول یا اپ را به اشتراک میگذارید، اکانت توییتر سازنده و یا نویسندهی آن را منشن کنید.
توییت را خشک و خالی رها نکرده و دقیقاً ذکر کنید که از کدام بخش محصول یا کار خوشتان آمده. سازنده یا پدیدآورندهی اثر خوشحال خواهد شد که کسی متوجه کار سخت و طاقت فرسای او شده و با منشن کردن از او قدردانی کند، و شاید تصمیم بگیرد توییت شما را ریتوییت کند. حالا دنبال کنندگان پدیدآورندهی اصلی هم توییت شما را ریتوییت میکنند و وارد بحث با شما میشوند، که به هرچه بیشتر دیده شدن شما کمک خواهد کرد.
نکته اینجاست که شما با این کار یک بحث به راه انداختهاید. به این کار ادامه بدهید و ناگهان متوجه خواهید شد دوستان و دنبال کنندگان جدیدی پیدا کردهاید.
دربارهی دیگر شبکههای اجتماعی هم تحقیق کنید.
برای مثال نگاهی به تامبلر (Tumblr) بیندازید و ببینید که در آنجا کاربران چگونه مخاطب جذب میکنند. دربارهی تکنیکها و ترفندهای جذب مخاطب در تامبلر و اینکه چه میشود که یک پست در تامبلر مشهور میشود تحقیق کنید. اینها درسهایی هستند که از دیگر شبکههای اجتماعی میتوان آموخت و در توییتر آنها را اعمال کرد. پس حتی اگر عضو چنین شبکههای اجتماعی هم نیستید، خواندن دربارهی آنها ارزشمند است.
موضوع واقعاً تعداد ریتوییت نیست
تعداد ریتوییت و فالوئر تنها بازی اعداد هستند و از بزرگترین آفتهای جوامع آنلاین به شمار میروند. توییتر چیزی فراتر از این اعداد و ارقام است. توییتر میتواند بسیار لذتبخش باشد و شما میتوانید با افرادی از سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنید. حتماً در نظر داشته باشید که هم جنبهی لذت و سرگرمی توییتر و هم قدرت آن، در ارتباطات انسانی نهفته است؛ اینکه افرادی مشتاقانه منتظر خواندن مطالبی که شما به اشتراک میگذارید باشند.
چگالی کلمات کلیدی یکی از معیارهایی است که در بهینه سازی موتور جستجو جهت بررسی اینکه صفحه موررد نظر راجع به چه چیزی است استفاده می شود. چگالی کلمات کلیدی یک صفحه، درصد کلمات کلیدی به باقی کلمات در یک صفحه وب تعریف می شود. در موتورهای جستجوی اولیه، چگالی کلمات کلیدی به عنوان مهمترین عامل جهت مشخص کردن رتبه یک صفحه استفاده می شد ولی در حال حاضر این معیار از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا داشتن چگالی زیاد کلمات کلیدی باعث جریمه شدن توسط موتورهای جستجو مخصوصا گوگل خواهد شد و سایت به عنوان اسپمر معرفی می شود.
نحوه محاسبه چگالی کلمات کلیدی
فرمولی محاسبه چگالی کلمات کلیدی در یک صفحه جهت بهینه سازی موتور جستجو عبارت است از:
Nkr / Tkn ) * 100)
Nkr: تعداد دفعات تکرار یک کلمه کلیدی
Tkn: تعداد کل کلمات در صفحه مورد نظر
خروجی فرمول بالا چگالی کلمات کلیدی را محاسبه می نماید. برای مثال چنانچه یک کلمه کلیدی 5 مرتبه در صفحه ای که حاوی 100 کلمه است بکار رود، چگالی این کلمه 5% می باشد. چنانچه چگالی یک کلمه بسیار پایین باشد، موتورهای جستجو اهمیت زیادی به آن نخواهند داد و اگر چگالی خیلی بالا باشد، موتورهای جستجو ممکن است سایت شما را به عنوان اسپمر در نظر بگیرند. در صورت وقوع این اتفاق، موتورهای جستجو صفحه مورد نظر را جریمه نموده و جایگاه آن صفحه در نزد موتورهای جستجو به شدت افت می کند.
نحوه محاسبه چگالی عبارت کلیدی
فرمولی محاسبه چگالی عبارت کلیدی در یک صفحه جهت بهینه سازی موتور جستجوعبارت است از:
Nkr * Nwp / Tkn ) * 100)
Nkr: تعداد دفعات تکرار یک کلمه کلیدی
Nwp: تعداد کلمات در عبارت
Tkn: تعداد کل کلمات در صفحه مورد نظر
خروجی فرمول بالا چگالی عبارت کلیدی را مشخص می نماید. به عنوان مثال اگر یک عبارت از 3 کلمه کلیدی تشکیل شده باشد و این سه کلمه 4 دفعه تکرار شده باشد و مجموع کل کلمات 400 عدد باشد چگالی عبارت کلیدی برابر است با 3 درصد.
بهترین چگالی کلمات کلیدی
درصد بهینه برای چگالی کلمات کلیدی ما بین 1 تا 3 درصد در هر صفحه است . نکته ای که می بایست به آن توجه نمایید این است که چگالی کلمات کلیدی تنها یکی از معیارهایی است که موتورهای جستجو جهت مشخص نمودن جایگاه یک صفحه استفاده می نمایند.
محل قرار گیری کلمات کلیدی
هر چه کلمه یا عبارت کلیدی سایت شما به اوایل متن یک صفحه نزدیکتر باشد، مورد توجه بیشتر موتورهای جستجو قرار می گیرد. فرض کنید که یک صفحه وب دارید که دارای متنی با 1000 کاراکتر است، حال در صورتیکه بتوانید از تعداد بیشتری از کلمات کلیدی خود در 300 کاراکتر اولیه متن استفاده نمایید بسیار سودمند تر از این خواهد بود که در اواخر متن استفاده نمایید.