مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

سایت بازی انفجار تاک تیک


سایت تاک تیک همان طور که میدانید خلاصه به بازی های پیش بینی نمی شود و شما می توانید یک کازینو حرفه ای را هم در دسترس داشته باشید . این کازینو بازی های زیادی را از قبیل انفجار ، مونتی ، رولت ، پوکر ، بلک جک وچندین بازی دیگر را پوشش داده است . شما میتوانید تمام بازی های کازینویی را یک جا داشته باشید . بازی انفجار در سایت تاک تیک بسیار محبوب و شلوغ است.

ابتدا از همه می دانید که بازی انفجار امروزه جز بازی های محبوب می باشد و همه دیگر تا حدود زیادی با شرایط آن اشنا هستید . در این مورد جالبست بدانید که سایت شرط بندی تیک تاک برای این بازی خود یک الگوریتم آپدیت شده را به کار گرفته است که توانسته امروز برای شما علاقه مندان ضرایبی به مراتب بالاتر را تولید کند .

https://bazienfejar.com/4271367-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%da%af%d8%a7%d8%af-%d8%a8%d8%aa-%d9%86%db%8c%d9%84%db%8c-%d8%a7%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1-2.html

ای بی تی 90 انفجار

یکی از برترین مواردی که شما را مجاب به انتخاب این سایت می کند در واقع بازی انفجار abt90 میباشد . شما حتی اگر بازی انفجار و شرایط موجودش را آموخته باشید باز هم می توان در آموزش بازی انفجار ای بی تی 90 نکاتی جدید و فوق العاده را برای رسیدن به نتیجه های بهتر در دسترس داشته باشید . پس بدون توجه به هر فاکتوری فیلم آموزش مربوط به سایت ای بی تی 90 انفجار را مشاهده و بعد اقدام به شرط بندی کنید .

برای بازی انفجار ای بی تی 90 شما می توانید پیش روی خود شرایط واقعا فوق العاده را مشاهده کنید که خب مهم ترین آن ها همین الگوریتم استفاده شده است . در موارد کمی می توان شرایطی را پیدا کرد که سایت شرط بندی شرایطی را به وجود بیاورد که الگوریتم تعیین شده اش به مراتب ضریب های بالاتری را تولید کند . وجود این الگوریتم ضریب بالا برای بازی انفجار می تواند برگ برنده شما در انتخاب ای بی تی نود یا ای بی تی 90 انفجار باشد . البته شما موارد دیگری را هم از قبیل کاربران حرفه ای ، ترفند بازی انفجار ساشا سبحانی ، اپلیکیشن اختصاصی بازی انفجار ، واریز سود آنی ، درگاه بانکی و ..... را در دسترس دارید که هر کدام می توانند برای شما سود های بی نظیری را به همراه داشته باشند .

https://bazienfejar.com

 

سایت بازی انفجار تاینی بت

از انجایی که بازی جذاب انفجار یک بازی پر طرفدار و پر درآمد می باشد سایت تاینی بت این بازی را به عنوان اصلی ترین بازی خود معرفی کرده و این بدین معنی نیست که سایت پیش بینی تاینی بت بازی های دیگری ندارد . بلکه شما در این مورد با یک سایت کامل رو به رو هستید . از بازی های پیش بینی گرفته تا بازی های کازینو همه و حتی بازی مونتی هم در این سایت ارائه شده است که می توان از آن هم دیدن کنید . برنامه نویس این دو بازی یک نفر می باشد که خب این نوید را به شما میدهد که در آن بازی هم سود های خوبی برای شما وجو دارد . پس باید متوجه شده باشید که بازی انفجار تاینی بت را ازدست نباید بدهید .

 

https://bazienfejar.com/427-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d9%88-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%ac%d8%a7%d8%b1.html

معرفی الگوریتم برت


سوم آبان،۲۵ اکتبر گوگل خبری منتشر کرد و گفت که الگوریتم برت BERT ‌که الگوریتم جدید است را فعال کرده است.  این خبر در بلاگ گوگل آمد و البته توضیحات خوبی هم درباره آن بیان شد. لینک بلاگ گوگل را در قسمت منابع ما ببینید. در خبر امروز می‌خواهیم درباره چند و چون این الگوریتم نسبتا جدید صحبت کنیم. در دپارتمان سئو نوین مارکتینگ برای بررسی این الگوریتم و تأثیر آن بر روی سرچ‌ها و نتایج جستجو‌ها کار می‌کنیم. اما تا الان تأثیر بسیار زیادی در نتایج رتبه‌ها فارسی مشاهده نشده است. پس فعلا می‌توانیم یک نفس راحت بکشیم؛ البته فعلا.

گوگل برای توضیح الگوریتم برت این گونه می‌گوید: این الگوریتمی برای پردازش زبان طبیعی Natural Language Processing ) NLP) این الگوریتم بعد از رنک برین به مهم‌ترین الگوریتم مناسب ساز نتایج گوگل تبدیل می‌شود.

همان طور که بررسی‌های ما نشان می‌دهد هنوز این موج به فارسی نرسیده است و ابتدا در انگلیسی فعالیت خود را شروع می‌کند. اما کار این الگوریتم چیست.

شاید پیوند دانش زبان شناسی با علوم رایانه‌ای در الگوریتم برت به اوج خود برسد. این الگوریتم به دنبال درک منظور آدم‌ها از پرسش‌هایشان و جملاتشان در زبان گفتاری و نوشتاری است. این موضوع با تحلیل زبانشناختی روی می‌دهد. ما در رنک برین به دنبال آن بودیم که ارتباط کلمات را با یک دیگر برقرار کنیم. مانند لپه و گوشت با غذایی به نام قیمه، حالا اگر به دنبال درک یک جمله و ارتباط معنایی آن با یک پدیده باشیم چه؟ جواب این است که رنک برین به این موضوع هم می‌پرداخت و جملات را هم ارتباط یابی می‌کرد.تحلیلگران معتقدند برت یک راه جدید است که در کنار رنک برین به تحلیل عبارات می‌پردازد.

برت به دنبال درک منظور جملات است پس عبارت‌های جستجو را هدف قرار می‌دهد. این واقعیتی است که سوال‌های آدم‌ها از گوگل بسیار زیاد شده است و همه ما تجربه سرچ کردن یک جمله سوالی یا یک جمله خبری را در گوگل داریم.

 الگوریتم برت نتیجه یاد دادن بافت زبان به رایانه است

یک مثال فوق العاده در این زمینه وجود دارد که عملا گویای این ماجراست.

در زبان انگلیسی گاهی بجای آن که از کلمه without به معنی “بدون” استفاده کنند، از عبارت with on استفاده می‌کنند

آن گاه معنی ظاهری این جمله به این صورت می‌شود

“Parking on a hill with no curb”

“پارک روی تپه با نه محدودیت”

در حالی که منظور

“پارک روی تپه بدون محدودیت” بوده است

این روش گفتاری یعنی استفاده از نه برای اثبات عدم و وجود چیزی را ما در زبان نظامی‌ها ایران هم می‌بینم آنجا که بجای کلمه وجود ندارد می‌گویند: “نه هست”

اما گوگل قبل از فعال شدن برت با این سوال گیج می‌شد و نتایج پارکینگ با محدودیت را می‌آورد و درک خاصی از ترکیب “با نه” نداشت.

این دو فیچر اسنیپت را که گوگل به عنوان نمونه آورده  است را ببینید:

الگوریتم برت

الگوریتم برت

این که برت چگونه به این فرایند دست یافته و سازو کار الگوریتم چگونه است، هنوز چندان معلوم نیست. به خصوص که اساسا هنوز کار آن در فارسی فعال نشده است، اما حرف از آن است که گوگل ساختار  NLP خود را از یک سال پیش به صورت کدباز در اختیار عموم قرار داده اما توانایی پردازش گوگل آن چنان است که گوگل را به یکی از معدود استفاده کنندگان از این الگوریتم بدل ساخته است.

آن چیز که کاملا برما معلوم گشته است این است که در آینده‌ای نچندان دور الگوریتم برت از هر ۵ جستجو روی یکی از آنها تأثیر می‌گذارد. این عددی بسیار عظیم است و نشان از آن دارد که توان پردازشی بسیار قدرتمندی برای این الگوریتم در نظر گرفته شده است. شاید این خبر و خبر آزمایش کامپیوتر کوانتومی گوگل بی‌ارتباط نباشند.

مقوله پردازش زبان طبیعی موضوعی است که تا به امروز به صورت عملی توسط هیچ ماشینی انجام نشده است. اما با رشد قدرت پردازش رایانه‌ها این بخش نیز به زودی شاهد تحولاتی چشمگیر است.

بیشتر بخوانید:     دوربین مداربسته       دوربین مدار بسته        دوربین مداربسته اصفهان      دوربین مداربسته شیراز

پاپ آپ چیست ؟

 

پاپ آپ چیست ؟ شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در هنگام ورود به یک سایت ناگهان پنجره‌ای در بالا و یا در وسط صفحه باز می‌شود و با نشان دادن پیغامی کوتاه شما را به انجام کاری مانند وارد کردن ایمیل یا خرید آخرین کتاب الکترونیکی و یا شرکت در جشنواره دعوت می‌کند. در این مقاله به اهمیت استفاده از پاپ آپ و معرفی انواع آن می‌پردازیم.

به‌صورت کلی به هر نوع پنجره جدیدی که مانع تعامل کاربران با صفحه اصلی شده و از کاربر می‌خواهد کار خاصی را انجام دهد، پاپ آپ گفته می‌شود.

پاپ آپ چیست - نوین مارکتینگ

از پاپ آپ عمدتا برای تبلیغ محصولات یا خدمات و افزایش میزان بازدید وب‌سایت، اطلاع‌رسانی‌ها و… استفاده می‌شود. زمانی که در اینترنت جستجو کنید: پاپ آپ چیست؟ اغلب با نام پنجره مزاحم از آن یاد می‌شود زیرا بدون اجازه کاربر نمایش‌ داده می‌شود و اگر کاربر نتواند از دست آن خلاص شود به سرعت سایت را ترک کرده و این موضوع نرخ پرش سایت را افزایش می‌دهد و می‌تواند تاثیر منفی بر روی سئو سایت شما داشته باشد.  بنابراین مهم است که انواع پاپ آپ را به درستی بشناسید. 

 

چرا باید از پاپ آپ استفاده کنیم؟

پاپ آپ چیست - چرا باید از پاپ آپ استفاده کنیم؟

دیده شدن

همانند تبلیغ در گوگل که به بیشتر دیده شدن شما کمک می‌کند، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های پاپ آپ نیز قابلیت جلب توجه بالای آن است. به طور مثال برای پاپ آپ‌های بدو ورود، بازدیدکنندگان بالافاصله که وارد سایت شما می‌شوند، اولین چیزی که به چشمشان می‌خورد، پاپ آپ است. پاپ آپ بلافاصله توجه‌ها را بخود جلب می‌کند. طراحی بصری آن، بسیار در اثرگذاری پاپ آپ اهمیت دارد. پاپ آپ‌ها معمولا ۵۰ درصد از بنرها موفق‌تر عمل می‌کنند و مهم‌ترین مزیت استفاده از آنها، این است که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

پاپ اپ‌های سفارشی شده

 پاپ آپ‌ها کاملا قابل شخصی‌سازی هستند و برای استفاده از آنها لازم نیست، سبک و یا برند خود را زیر پا بگذارید. شما همچنین می‌توانید تجربه کاربری سایت خود (UX) را با توجه به آنچه که کاربران سایت شما باید ببینند و یا روی آن کلیک کنند، سفارشی سازی کنید.

بالا بردن نرخ کانورژن (تبدیل)

پاپ آپ به افزایش نرخ تبدیل سایت کمک بسیاری می‌کند. طبق مطالعاتی که انجام شده است پاپ آپ‌ها ۱۳ برابر بیشتر از بنرها منجر به کلیک کردن کاربر و یا عضویت آنها در سایت شده‌است. اضافه کردن پاپ آپ‌هایی که به‌خوبی طراحی شده‌اند بر روی سایت شما باعث افزایش دنبال‌کنندگان، نرخ عضویت و بازاریابی بهتر برای محصولات و یا خدمات شما می‌شود. برای مثال اگر شرکت شما در حال برگزاری رویدادی خاص است، با به اجرا درآوردن پاپ آپ بر روی سایت می‌توانید درباره این رویداد به کاربران اطلاع‌رسانی کنید و از آنها بخواهید برای شرکت در آن رویداد با کلیک بر روی پاپ‌آپ به بخش ثبت‌نام بروند. در این حالت به همه بازدیدکنندگان سایت فرصتی برابر برای مشارکت در رویدادها و اخبار سایت‌تان می‌دهید.

بازخورد فوری کاربران

پاپ آپ‌ها روشی سریع و ساده برای ثبت بازخورد کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما هستند. به طور مثال اگر در صفحه سوالات متداول سایت، یک پاپ آپ قرار دهید، کاربران در صورتی که سوالی داشتته باشند و یا بخواهند ثبت نظر و شکایت کنند به راحتی می‌توانند، این کار را انجام دهند و با شما ارتباط برقرار کنند. با استفاده از این روش شما بدون درنگ می‌توانید در لحظه نظرات کاربران خود را دریافت کنید و نیازهای آنها را بسنجید و بتوانید مشکلاتی را که کاربران با آن روبرو شده‌‎اند، را به سرعت حل کنید.

افزایش تمرکز بر روی یک موضوع خاص

 با وجود منوهای طولانی و بنرهای رنگارنگی که در سراسر سایت به چشم می‌خورند و مطالبی که در قسمت‌های مختلف سایت شما پراکنده شده‌اند، جلب توجه کاربران به موضوعی خاص امری بسیار دشوار به نظر می‌رسد، با استفاده از پاپ آپ‌ها شما می‌توانید توجه کاربر را فقط به یک موضوع خاص جلب کنید و از این کار در جهت اهداف خود استفاده کنید،با انتخاب کال تو اکشن (CTA) مناسب که از کاربران به طور مشخصی بخواهد کار خاصی را انجام دهند، می‌توانند باعث موفقیت شما در اجرا کردن، پاپ آپ‌ها شود.

 

چطور بهترین عملکرد را در استفاده از پاپ آپ‌ها داشته باشید؟

پاپ آپ چیست - چطور بهترین عملکرد را در استفاده از پاپ آپ‌ها داشته باشید؟

اما سوالی که پیش می‌آید این است که چطور باید مطمئن شوید که به درستی از پاپ آپ استفاده می‌کنید و باعث آزار بازدیدکنندگان نمی‌شوید؟

مطلبی مرتبط و ارزشمند ارائه دهید

شاید بزرگترین ایراد پاپ آپ‌ها این باشد که به جای اینکه توجه را به صفحه سایت جلب کنند، مانع دیده شدن صفحه سایت می‌شوند. وقتی این مسئله بیشتر مشکل‌ساز می‌شود که پاپ آپ یا ربطی به مطلب صفحه‌ای که کاربر در حال بازدید از آن است، ندارد و یا این پاپ آپ برای کاربر بی‌ارزش است و یا بازدیدکننده به آن علاقه‌ای ندارد.

برای تقویت تعامل با پاپ آپ و بهبود تجربه کاربران بر روی سایت، بهتر است این مشکل را رفع کنید و مسائلی را در پاپ آپ مطرح کنید که هم برای بازدیدکننده با ارزش باشد و هم با مطالب سایت هم‌خوانی داشته باشد.

به نحوه تعامل کاربران با سایت توجه کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که هنگام استفاده از پاپ آپ پیش می‌آید این است که آنها در زمان نامناسبی بر روی صفحه سایت ظاهر می‌شوند و باعث آزردگی کاربران می‌شوند. در مورد تعامل بازدیدکنندگان با هر کدام از صفحات سایت اطلاعات کسب کنید و برای راه‌اندازی پاپ آپ در هر کدام از این صفحات استراتژی داشته باشید.

به طور مثال در صفحاتی که مطالب طولانی درج شده‌اند، مسیر تعامل کاربران شما از بالای سایت به پایین است و میانه مطلب محل خوبی برای ظهور پاپ آپ است. اگر می‌خواهید توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید هنگامی که کاربر تا نیمه صفحه را اسکرول کرده، زمان مناسبی برای ظاهر شدن پاپ آپ است.

اگر متوجه شدید که کاربران هنگام خرید محصولات مکث می‌کنند و به طور مثال ۳۰ ثانیه برای هر محصول زمان می‌گذارند. بهتر است بلافاصله پاپ آپ را فعال کنید و چند ثانیه زمان بدهید کاربر با صفحه تعامل برقرار کند.

از لحن مناسب استفاده کنید

اکثر پاپ آپ‌ها قالبی مشخص دارند و در آن می‌توانید از عنوان، متن و در برخی موارد از تصاویر استفاده کنید. به صورت کلی لازم نیست شما کار زیادی برای طراحی اولیه آن انجام دهید.

اما برای انتقال بهتر پیام باید از لحنی مشخص، قابل اجرا و دوستانه استفاده کنید.

لحن مشخص:

برای کاربر کامل مشخص کنید که اگر بر روی پاپ آپ کلیک کند چه اتفاقی خواهد افتاد. به طور مثال به آنها نگویید که به صفحه راهنما فرستاده خواهند شد بلکه بگویید به صفحه راهنمای ۱۰ صفحه‌ای خواهند رفت که نکته‌هایی اساسی در آن مطرح می‌شود.

قابل اجرا:

 به کاربران اطلاع دهید که از آنها توقع دارید چه کاری انجام دهند. به جای استفاده از عبارت‌هایی چون «کلیک کنید» از عباراتی استفاده کنید که باعث ترغیب کاربران برای کلیک کردن شود.

لحن دوستانه:

 به بازدیدکنندگان یادآوری کنید که این پاپ آپ توسط یک فرد ارسال شده‌است و از لحنی دوستانه و محاوره‌ای استفاده کنید. به طور مثال با جای جمله «وبلاگ ما را دنبال کنید» می‌توانید از جمله «ما دوست داریم، که هر وقت مقاله جدیدی منتشر کردیم به شما اطلاع بدیم» استفاده کنید.

تجربه موبایلی را تخریب نکنید

با توجه به صفحات کوچک موبایل استفاده از پاپ آپ‌هایی که در قالب سایت نسخه موبایل نمی‌گنجند، چندان هوشمندانه به نظر نمی‌رسد، این کار باعث کاهش نرخ مشارکت کاربران بر روی سایت خواهد شد.

انواع پاپ آپ

پاپ آپ چیست - انواع پاپ آپ

پاپ آپ‌ها را با توجه به معیارهای زیادی می‌توان دسته‌بندی کرد، از زمان یا مکان ظاهر شدن آنها گرفته تا پیامی که منتقل می‌کنند، می‎توانند باعث تعریف مجازی درباره گروه‌بندی پاپ‌ها شود. در ادامه انواع پاپ آپ را معرفی می‌کنیم.

پاپ آپ ترک صفحه (خداحافظی)

این پاپ آپ زمانی فعال می‌شود که کاربر قصد ترک صفحه سایت و یا بستن آن را دارد، در استفاده از این نوع پاپ آپ، اختلالی در تجربه کاربری در استفاده از سایت بوجود نمی‌آید.

با توجه به اهداف شما می‌توانید در این پاپ آپ از کاربر آدرس ایمیلش را بخواهید و یا به او پیشنهاد کد تخفیف بدهد.  شما با توجه با مالک سایت باید درباره پیام نمایشی در این پاپ آپ تصمیم‌گیری کنید.

پاپ آپ زمانی

اگر کاربر برای بیش از یک دقیقه در سایت غیرفعال بوده‌است، زمان مناسبی است که به او درباره مطالب ارزشمند سایت یادآوری کنید. با این حال اگر کاربر به صفحه دیگری رفته باشد، احتمالا استفاده از این پاپ بدون فایده خواهد بود. برای جلوگیری از این مشکل می‌توانید همزمان با باز شدن پاپ آپ یک صدای کلیک نیز روی سایت اجرا کنید. در استفاده از این صدا زیاده‌روی نکنید.

روشی دیگری که می‌توان از این نوع از پاپ آپ استفاده کرد این است که، برعکس حالت قبل درست زمانی که کاربر مدت زیادی را صرف سایت شما کرده‌است به او یک پیام پاپ آپ نمایش دهید. اگر در این صفحه به محصول و یا خدماتی که ممکن است مورد علاقه او باشد اشاره کنید، احتمال کلیک شدن بر روی این پاپ آپ را بالاتر می‌برید.

پاپ آپ همراه با اسکرول

پاپ آپ چیست - پاپ آپ همراه با اسکرول

همانطور که از اسم این پاپ آپ مشخص است، در حین مطالعه مطلبی بر روی سایت و هنگام اسکرول کردن برای خواندن ادامه مطلب این پاپ آپ فعال می‌شود. به طور مثال اگر فردی در حال مطالعه مقاله‌ای به عنوان «چگونه به صورت آنلاین کسب درآمد کنیم» است و به قسمت «اهمیت BackLink» می‌رسد، می‌توانید از پاپ آپی با موضوع یک کتاب آنلاین با عنوان «۱۰۱ استراتژی برای تولید BackLink » استفاده کنید.

پاپ آپ کلیکی

اگر به عنوان مدیر سایت بسیار محافظه‌کار هستید، می‌توانید از این نوع از پاپ آپ استفاده کنید. پاپ آپ‌های کلیکی تنها با کلیک کاربر بر روی یک لینک و یا دکمه مشخص فعال می‌شود.

از این پاپ آپ می‌توانید برای اهداف بسیاری از جمله پیشنهاد عضویت در سایت، عضویت در خبرنامه و اهداف مارکتینگ استفاده کنید.

پاپ آپ شناور

بنرهای شناور تبلیغاتی روی سایت به عنوان پاپ آپ در نظر گرفته نمی‌شوند، اما اگر این بنرها در زمانی خاص و یا با رفتاری خاص از کاربر بر روی صفحه ظاهر می‌شوند، می‌توان آن را به عنوان پاپ آپ در نظر گرفته می‌شود.

برای تاثیر بیشتر بهتر است از این پاپ آپ‌ها به جای بنر استفاده کنید تا توجه کاربران بیشتری را جلب کنید.

پاپ آپ تمام صفحه

این پاپ آپ‌ها به عنوان تهاجمی‌ترین پاپ آپ شناخته می‌شوند. همانطور که از اسمش پیداست این پاپ آپ کل صفحه را می‌پوشاند و توجه بازدیدکننده را به صورت کامل جلب می‌کند. برای استفاده از این پاپ آپ باید قصد انتقال پیام مهمی به کاربران داشته باشید. در استفاده از این پاپ آپ زیاده‌روی نکنید و تا حد امکان محتاط عمل کنید.

لایت باکس

پاپ آپ چیست - لایت باکس

این نوع از پاپ آپ با عنوان پنجره‌ای کوچکتر بر روی صفحه‌ای که در حال مشاهده آن هستید، ظاهر می‌شود و در حالی که این صفحه روشن است صفحه اصلی سایت در پس زمینه به حالت تیره در می‌آید. لایت باکس یکی از پر‌مصرف‌ترین انواع پاپ آپ است.

انتخاب بهترین پاپ آپ به عواملی بسیاری چون اهداف شما، بازاریابی شما، طراحی سایت و هدف راه‌اندازی پاپ آپ بستگی دارد. کاربران در حالت پیش فرض علاقه‌ای به پاپ آپ ندارند پس باید تمام سعی‌تان را به کار بگیرید، تا توجه آنها را به خوبی جلب کنید و در جهت دستیابی به اهداف‌تان قدم بردارید.

تمام مزایا و معایب پاپ آپ را در نظر بگیرید و با دیدی باز و اهدافی روشن وارد عمل شوید. از آزمون و خطا هراسی نداشته باشید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

منبع: نوین مارکتینگ

بیشتر بخوانید:

دوربین مداربسته       دوربین مدار بسته         دوربین مداربسته اصفهان

سئو یا SEO چیست؟

در حال حاضر، همه‌چیز در فضای آنلاین اتفاق می‌افتد؛ بنابراین شاید تصمیم گرفته باشید فورا یک وب‌سایت برای کسب‌وکار یا سازمانتان راه‌اندازی کنید یا وب‌سایت فعلی خود را احیا کنید. حتما هنگام جستجوی نکات مفید، با اصطلاح «سئو» روبرو شده‌اید. سئو چه معنایی دارد؟ در این مقاله معنی این اصطلاح و بهترین روش استفاده از آن را توضیح می‌دهیم!

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization یا «بهینه‌سازی موتور جستجو» است. در این روش صفحات خود در وب را به شکلی بهینه می‌کنید تا در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنند. سئو بر بهبود رتبه‌ سایت شما در نتایج جستجوی طبیعی و غیر پولی تمرکز می‌کند. اگر وب‌سایتی دارید و می‌خواهید بازدید بیشتری داشته باشد، سئو باید به بخشی از فعالیت‌های بازاریابی‌ شما تبدیل شود.

الگوریتم سئو گوگل

رتبه‌بندی نتایج جستجو توسط الگوریتم گوگل انجام می‌شود. اگرچه الگوریتم گوگل سِرّی است، اما سال‌ها تجربه در حوزه سئو منجر به شناخت عوامل مهم و موثر در این رتبه‌بندی شده است. عوامل موثر در الگوریتم گوگل را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد:

عناصر درون صفحه موثر در سئو

بخشی از رتبه سایت شما به عناصر درون صفحه بستگی دارد. عناصر درون صفحه موثر در سئو مواردی در سایت هستند که بر آن‌ها کنترل دارید و می‌توانید بر آن‌ها اثر بگذارید؛ ازجمله جنبه‌های فنی (کیفیت کد و سرعت سایت) و جنبه‌های مربوط به محتوا (مثل ساختار وب‌سایت یا کیفیت تبلیغات در آن). این‌‌ها عناصر درون صفحه موثر در سئو هستند.

عناصر خارج از صفحه موثر در سئو

علاوه بر عناصر درون صفحه، عناصر خارج از صفحه هم بر سئو اثر می‌گذارند. این عناصر عبارت‌اند از: لینک دسترسی به سایت شما در سایر وب‌سایت‌ها، توجه رسانه‌های اجتماعی به شما و سایر فعالیت‌های بازاریابی خارج از وب‌سایت.

اثرگذاری بر عناصر خارج از صفحه دشوار است. مهمترینِ این موارد، تعداد و کیفیت لینک‌هایی است که افراد را به سایت شما هدایت می‌کند. هرچه سایت‌های مرتبط‌تر و باکیفیت‌تری به وب‌سایت شما لینک بدهند، رتبه‌ شما در گوگل بالاتر می‌رود.

یکی دیگر از عناصر مهم خارج از صفحه، جایگاه رقابتی شما در بازار اختصاصی کسب‌وکارتان است. کسب رتبه خوب در بعضی بازارهای کوچک و اختصاصی از بقیه بازارها سخت‌تر است. بنابراین، جایگاه رقابتی شما در یک بازار اختصاصی، اثر زیادی بر رتبه شما در نتایج جستجو دارد.

سئوی جامع یا Holistic SEO

«سئوی جامع» چیزی فراتر از اجرای چند ترفند برای گرفتن رتبه خوب است؛ ساخت و حفظ یک وب‌سایت‌ عالی باید هدف اصلیتان باشد. اصلا سعی نکنید گوگل را فریب دهید، بلکه برای سئو باید استراتژی بلندمدت و پایدار داشته باشید. اگر وب‌سایتتان به‌اندازه کافی باکیفیت باشد، به‌طور خودکار رتبه خوبی کسب می‌کند. گوگل می‌خواهد کاربرانش را به صفحات مناسب هدایت کند؛ زیرا ماموریتش فهرست کردن همه اطلاعات آنلاین دنیا و فراهم کردن امکان دسترسی به این اطلاعات مفید برای همه مردم دنیا است.

همچنین، یکی دیگر از اهداف مهم گوگل کسب درآمد است. برای دستیابی به این هدف، باید مطمئن شوند که مردم همچنان به استفاده از گوگل ادامه می‌‌دهند. پس باید نتایج موردنظر مردم را به آن‌ها نشان بدهند. بنابراین، اگر وب‌سایتتان بهترین وب‌سایت یک بازار اختصاصی باشد، گوگل هنگام فهرست کردن نتایج، رتبه بالایی به آن می‌دهد.

اگر می‌خواهید همیشه رتبه بالایی در گوگل داشته باشید، باید استراتژی دقیق و جامعی برای سئو داشته باشید که به همه جنبه‌های وب‌سایتتان و روش‌های بازاریابی در آن توجه کند. مسائل فنی، تجربه کاربر و محتوای وب‌سایتتان باید عالی باشند. اگر می‌خواهید رتبه خوبتان در گوگل را حفظ کنید، باید از سئوی جامع کمک بگیرید.

پاسخ سوالات دیجیتال مارکتینگ توسط ژان بقوسیان

 

پلاگین Yoast چگونه به سئو سایت کمک می‌کند؟

یکی از مزایای اصلی افزونه «یوست» در سئو این است که در ایجاد محتوای عالی و کسب رتبه برتر به شما کمک می‌کند. تحلیل این افزونه درباره سئو و خواندنی بودن محتوایتان، سرنخ‌هایی در اختیارتان می‌گذارد تا محتواهایی بسازید که هم انسان‌ها و هم موتورهای جستجو از آن لذت ببرند! سئوی پریمیوم یوست به شما کمک می‌کند تا محتوایتان را برای کلمات مترادف و کلیدواژه‌های مرتبط بهینه کنید و حتی می‌توانید با استفاده از پیشنهاد‌های افزونه یوست در مورد طراحی لینک‌های درون سایت، ساختار سایتتان را تقویت کنید.

 

نتیجه‌گیری

سئو روش بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای رسیدن به جایگاه برتر و رتبه عالی در نتایج جستجوی گوگل یا سایر موتورهای جستجو است. در شرکت یوست اعتقاد بر این است که سئوی جامع بهترین راه کسب رتبه برتر برای وب‌سایتتان است؛ زیرا با این روش می‌توانید همه جنبه‌های سایت را فوق‌العاده کنید. از هیچ ترفند فریبکارانه‌ای در سئو استفاده نکنید؛ زیرا درنهایت، اثر منفی بر رتبه‌ شما می‌گذارد. در عوض، با در نظر گرفتن خواسته‌های کاربران، سئوی جامع را اجرا کنید و در بلندمدت از آن نفع ببرید.

بیشتر بخوانید:

https://seowebmaster.vistablog.ir/

https://webonline.vistablog.ir/

http://online-tejarat.vistablog.ir/

http://tejarat-farda.vistablog.ir/

http://webinja.vistablog.ir/

http://webkaran.vistablog.ir/

http://webpardaz.vistablog.ir/

 

عکاسی تبلیغاتی محصولات


چه شما یک تجارت جدید را از ابتدا شروع کنید، چه در یک شرکت به دنبال بالا بردن سطح عملکرد خود باشید، ایجاد آگاهی و شناخت برند یکی از کلیدی ترین قسمتهای استراتژی بازاریابی شما خواهد بود. تلاش برای افزایش معرفی برند، نه تنها باعث شناخت برند توسط افراد بیشتر خواهد شد بلکه سبب می شود هنگامی که مشتری هدف شما، قصد خرید داشته باشد، برند شما اولین گزینه عبوری از ذهن او باشد. در این مقاله قصد داریم تا به تاثیرات عکاسی تبلیغاتی بر تجارت و برندسازی محصول بپردازیم.

تعاریف

عکاسی تبلیغاتی چیست؟

به عبارت ساده، عکاسی تبلیغاتی شامل گرفتن عکس برای استفاده تجاری است. این تصاویر می توانند در آگهی ها، بروشورها، نشریات، پروموشن های تجاری و منوها به کاربرده شوند. یک عکاس تبلیغات با توجه به داشتن مهارت به منظور ثبت ویژگی های خاص برند، می تواند موجب افزایش فروش یک محصول یا یک خدمت شود. در واقع آنها تصاویری ایجاد می کنند که الهام بخش احساسات و افکار بوده و به تصویرسازی برند کمک می کند.

برندینگ چیست؟

برند، تصویر یک محصول یا شرکت است. در واقع برند برای محصولی که در پروموشن فروش است، یک عامل شناسایی محسوب می شود. برند اولین و آخرین چیزی است که مصرف کنندگان مشاهده می کنند و به خاطر می آورند. به عنوان مثال، یک لوگو یا آرم تجاری می تواند به مصرف کنندگان در شناسایی یک شرکت کمک کند. شعارهای محصول نیز همین اثر را دارند. گذشته از لوگو ها و شعارها، برند ها همچنین می توانند شامل اسامی، نمادها، طرح ها یا ویژگی های خاص و منحصر به فرد یک محصول باشند. اگر می خواهید محصول یا شرکت شما در هر دو بازار آنلاین و آفلاین در جایگاه بالایی قرار گیرد باید استراتژی های خوبی برای برندسازی داشته باشید. یکی از روش های مهم و کاربردی در برندسازی، استفاده از عکاسی تبلیغاتی است.

نقش عکاسی تبلیغاتی در برندینگ

هر برند، صرف نظر از صنعت یا پیشینه آن، از تصاویر در داستان برند خود استفاده می کند. از این گذشته، درک بعضی چیز ها در قالب تصاویر مفید، آسانتر است. تصاویر به شما کمک می کنند تا شخصیت شما به چیزی که برای مخاطبانتان قابل تشخیص تر است تبدیل شود. بعد از اینکه فونت ها، لوگو ها و سایر عناصر طراحی خود را به کار گرفتید، عکاسی حرفه ای از برند همان چیزی است که همه موارد را درکنار هم قرار می دهد.

نمایش تصویری واضح

همه ما این جمله را شنیده ایم که"یک تصویر به اندازه هزار کلمه ارزش دارد"، اما در حقیقت، وقتی علم ارتباطات تصویری را در نظر بگیریم، به نظر می رسد که یک تصویر می تواند به اندازه 60،000 کلمه ارزشمند باشد. انسان ها پردازش اطلاعات تصویری را بهتر و سریع تر از پردازش اطلاعات متنی انجام می دهند و محتوای تصویری در مقایسه با محتوای متنی بیشتر در حافظه می ماند. از این رو مجموعه ای از تصاویرجذاب و با کیفیت به منظور جذب مشتریان بالقوه امری بسیار مهم و حیاتی است. عکاسی تبلیغاتی به منظور افزایش شناخت برند، تصاویری که در ذهن مشتریان ماندگار و تاثیر گذار است را به برند شما خواهد داد.

تمایز

عکاسی تبلیغاتی راهی عالی برای متمایز کردن برند در یک بازار خاص و شلوغ در رقابت با دیگران است. استفاده از عکس های آماده و موجود، که اغلب فاقد اصالت و یا احساسات هستند، ممکن است به معنای این باشد که برای روح بخشیدن به برند خود و ایجاد ارتباط طولانی مدت با مخاطبان خود تلاش می کنید. اما نکته اصلی، استفاده از عکسهای منحصر به فرد و اصلی است که با بازار هدف شما همراه شده و مشتری را تشویق می کند. در نتیجه، به افزایش شناخت برند، خدمتی که ارائه می دهید و تمایز شما با دیگر رقبا، کمک خواهد نمود. بسیاری از عکاسان حرفه ای با استفاده از ابتکار عمل و خلاقیت در پروژه، ایده های منحصر به فرد زیادی را برای کمک به ارتقاء برند ارائه می کنند.

تداوم برند

تدام برند از جمله پارامترهایی است که در راستای افزایش شناخت برند تاثیرگذار بوده و با عکاسی تبلیغاتی قابل دستیابی است. مجموعه ای از عکس های تبلیغاتی حرفه ای تولید شده با سبک یکسان و با رنگ های ثابت، به یک تجارت کمک می کند تا تصویر خود را تقویت کند. از این عکس ها می توان در پلتفرم های مختلف، بر روی مجلات و شبکه های آنلاین استفاده نمود و پیام ثابتی را به مشتریان منتقل نمود. این عمل به نوبه خود تضمین دیده شدن کسب و کار شما در صنعت و تجارت خواهد بود و یک تصویر معتبر و حرفه ای از شرکت و یا خدمات شما ارائه می کند. این برند تجاری منسجم به ویژه برای کسب و کارهای زنجیره ای که در نقاط مختلفی فعالیت می کنند بسیار مهم است.

اعتبار برند

عکاسی تبلیغاتی حرفه ای ابزاری مفید برای افزایش اعتبار، شهرت و اعتماد سازی با مخاطبان است. کار با یک عکاس تبلیغاتی نشان دهنده تعهد شما نسبت به ظاهر حرفه ای است و به ارتباط ارزشمند محصولات یا خدمات با مشتریان هدف کمک می کند. علاوه بر این، با سرمایه گذاری در عکس های تبلیغاتی حرفه ای برای وب سایت و تبلیغات فروش، تجارت خود را به عنوان یک تصویر قابل اعتماد توصیف کرده که می توان برای ارائه خدمات کارآمد به آن اعتماد کرد.

عکاسی تبلیغاتی باعث ایجاد شناخت برند شما در بازار شده و تصویر شرکت شما را تقویت می کند. از آنجا که مردم از برندهای مورد اعتماد خود خرید می کنند، عکاسی تبلیغاتی نیز می تواند با تبدیل خریداران بالقوه به مشتریان بالفعل، به افزایش فروش کمک کند. از طرف دیگر، تصاویر بی کیفیت و آماتور می تواند تأثیر معکوس بر اعتبار یک شرکت داشته باشد، و به درک مخاطبان از شما و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید آسیب برساند.

قدرت عکس های تبلیغاتی در ساخت برند

اگر هدف شما ایجاد شناخت در بین مصرف کنندگان و دستیابی به موفقیت باشد، ایجاد یک تصویر یا برند برای محصول مهم خواهد بود. تصویرسازی برای یک برند می تواند آسان باشد، اما قرار گرفتن آن در معرض عموم برای خرید، مستلزم یک فرایند طولانی است. عکاسی حرفه ای یکی از بهترین راه های ایجاد برند است.

فواید عکاسی تبلیغاتی

به کسب و کار شما جذابیت و اعتماد می بخشد. همچنین با توجه به اینکه یک فرد معمولی در هشت ثانیه یا کمتر دچار حواس پرتی می شود، تصاویر به شما قدرت می دهند تا توجه مخاطبان خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آورده و حفظ کنید.

به شما کمک می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. تصاویر به برند شما جان می دهند و اصالت و انسانیت به داستان شما می بخشد.

موقعیت شما در بازار را برجسته می کند. ما در جهانی زندگی می کنیم که دائماً با پیام های جدید بمباران می شویم. عکس های تبلیغاتی حرفه ای در جلب توجه مخاطبان کمک بسزایی می کنند.

اهمیت جایگاه عکاسی تبلیغاتی در ساخت برند

بسیاری از دارندگان مشاغل قبل از هزینه کردن برای عکاسان حرفه ای، تمایل دارند درباره این موضوع بیشتر فکرکنند. برخی ترجیح می دهند از عکس آماده استفاده کنند یا از کارمندان خود بخواهند از محصولات عکس بگیرند. اگرچه قابل درک است که کسب و کارها باید مراقب هزینه های مالی خود باشند، اما باید این نکته را مد نظر قرار داد که کمک گرفتن از یک عکاس حرفه ای برای عکاسی تبلیغاتی یک سرمایه گذاری اساسی برای برندسازی است.

کیفیت تصاویر حرفه ای

مهم نیست که دوربین تلفن همراه یا دوربین ساده عکاسی شما چقدر باکیفیت باشد، هیچ چیزی نمی تواند با کیفیت عکس های گرفته شده توسط عکاسان حرفه ای مقایسه شود. دانش فنی، خلاقیت و حرفه ای بودن آنها، به همراه دوربین های پیشرفته و تجهیزات حرفه ای که برای گرفتن عکس های تبلیغاتی استفاده می شود، به شما این اطمینان را خواهد داد که تصاویر تولیدی باکیفیت بوده و دارای سبک متمایز، ترکیب بندی و جذابیت بالایی هستند.

بنابراین ، اگر هدف شما نشان دادن کیفیت و منحصربه فرد بودن محصول به مصرف کننده است، تصاویر تبلیغاتی تولید شده توسط عکاسان حرفه ای، همان چیزی است که به دنبالش هستید.

ارائه تصویری معتبر از برند

همه دوست دارند به تصاویرجذاب نگاه کنند. این یکی از بزرگترین دلایلی است که از عکس ها برای بازاریابی محصولات استفاده می شود. پس از دیدن عکسی که دوست داریم، بلافاصله سعی می کنیم اطلاعاتی که به ما می دهد را پردازش کنیم. درنتیجه اگر این تصاویر اعتباری که مردم به دنبال آن هستند را داشته باشند، مؤثرترخواهد بود.

تصاویری که برای تبلیغات و بازاریابی برند خود استفاده می کنید باید دارای سبک خاص که به راحتی قابل شناسایی است، باشد. این سبک باید در تمام پلتفرم های بازاریابی مورد استفاده شما، ثابت باشد.

برای مثال، محصول شما یک ساندویچ چیزبرگر است. شما وقت ندارید که یک عکاس حرفه ای را استخدام کنید، بنابراین کاری که می کنید این است که از یک وب سایت عکاسی، عکس آماده یک همبرگر بگیرید و از آن برای بازاریابی محصول خود استفاده کنید. از آنجا که تعداد زیادی عکس های آماده با کیفیت خوب وجود دارد، مصرف کنندگان شما از نظر بصری جذب می شوند. اما چون عکس واقعی کالای شما نیست پس آنچه می فروشید، مال شما نیست. این یک تصویر معتبر از محصول شما نیست. بنابراین، مصرف کننده احساس می کنند که با او بازی شده است.

یک عکاس تبلیغاتی حرفه ای از محصولات شما عکس های با کیفیت تولید می کند و از همان عکس اول، سبک مورد نظر شما را ایجاد خواهد کرد. تصاویر تبلیغاتی با یک سبک و کیفیت با هدف ایجاد یک هویت قوی برای محصول شما در رسانه ها به نمایش گذاشته می شود.

عکاسی حرفه ای

هیچ راهی بهتر از استخدام یک عکاس حرفه ای برای عکاسی تبلیغاتی از محصولات وجود ندارد. شما و عکاس می توانید در زمینه اهداف و دیدگاه های خود از عکاسی صحبت کنید. عکاس پس از گفتگو درباره اهداف و دیدگاه ها، مفهومی که در ذهن شماست را عکاسی کرده و ارائه می دهد.

اگر چه عکاسی با تلفن هوشمند یا دوربین کامپکت از نظر مالی می تواند مقرون به صرفه باشد، اما در نوع وکیفیت تصویر تبلیغاتی محدودیت هایی به وجود می آورد.

نقش عکاسی تبلیغاتی در موفقیت کسب و کار

همانطور که کسب و کارها در هنگام استخدام، بودجه ای برای استخدام طراح حرفه ای به منظور طراحی لوگو و وب سایت خود کنار می گذارند، باید بودجه ای برای داشتن یک عکاس در تیم خود را نیز برآورد نمایند. متأسفانه بسیاری از شرکت ها نتوانسته اند اهمیت عکاسی تبلیغاتی حرفه ای را درک کنند. حتی برخی معتقدند که دوربین گوشی های هوشمند یا عکاس آماتور برای این کار مناسب است.

ارزش عکاسی تبلیغاتی

شاید همه بازاریاب ها اهمیت عکاسی تبلیغاتی را به خوبی درک نکنند اما یک عکس خوب باعث می شود مخاطب بتواند هیجان، اعتماد، عشق، آزادی و ترس را احساس کند. یک عکاس تبلیغاتی می داند که چگونه می تواند برای تحریک احساسات و دستیابی به اهداف بازاریابی، از تصاویر هنری استفاده کند.

از جمله موارد نشان دهنده اهمیت و ارزش عکاسی تبلیغاتی عبارتند از:

عکاسی از محصولات جدید: وقتی یک شرکت می خواهد محصول جدیدی را معرفی کند، مهم است که دو نکته را مورد توجه قرار دهد. نکته اول اینکه بتواند محصول جدید را به خوبی نشان دهد. عکس های محصول باید واضح و جذاب باشند. نکته دوم اینکه نشان دهد که زندگی با این محصول چگونه بهتر خواهد بود. مشتریانی که تصاویر محصول را مشاهده می کنند، باید ببینند که چگونه این محصول برای آنها مفید است. عکاسان تبلیغاتی به هر دو هدف دست می یابند و نتیجه نهایی تصویری چشم نواز است که علاقه مصرف کننده به محصول را برانگیخته است.

عکاسی از محصولات قدیمی: هدف این است که آنچه شرکت از قبل در اختیار دارد را ارتقا داده و فروش را افزایش دهد. در این سناریو، یک عکاس تبلیغاتی مهارت های خود را برای به اشتراک گذاشتن محصول با روشی جدید و خلاقانه به کار می گیرد.

عکاسی خدمات: شرکتها هنگام فروش خدمات، باید بتوانند با مصرف کننده ارتباط برقرار کرده و آنچه سرویس برای آنها انجام می دهد را به طور کامل بیان کند. تصاویر باید این حس را به مصرف کننده القا کنند که آنها نسبت به افرادی که این خدمات استفاده نمی کنند احساس ویژه یا بهتری خواهند داشت.

داستان تصویری خود را با عکاسی بگویید

در واقع، عکاسی وسیله ای برای گفتن یک داستان است. عکس تبلیغاتی راهی برای ارتباط با مشتریان در سطح عمیق تر و ایجاد پیوستگی است که فراتر از برند یا لوگوی شما است. همه ما روزانه در معرض دیدن تصاویر زیادی هستیم و ذهن ما عکس را سریعتر و عمیق تر از هر متن یا صدا پردازش می کند. از بین 35000 تصمیمی که روزانه می گیریم، تعداد بسیار زیادی توسط نشانه های بصری اطراف ما هدایت می شود. به یاد داشته باشید، یک برند چیزی است که شما از طریق تجربه، تعامل و طراحی می سازید. عکاسی از برند فقط یک قطعه دیگر از پازل است.

http://elektrohikvision.royablog.ir/

http://etc-electronic.royablog.ir/

http://kvn-electronic.royablog.ir/

http://mehr-electronic.royablog.ir/

http://iran-electronic.royablog.ir/

http://ir-electronic.royablog.ir/

http://tehran-electronic.royablog.ir/

http://sam-electronic.royablog.ir/

http://hikvision-electronic.royablog.ir/

http://bazar-electronic.royablog.ir/