مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی هایک ویژن چیست ؟


قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی یا Line Crossing یکی از ویژگی های آنالیز تصویر ویدیویی در دوربین های هایک ویژن است . این ویژگی هوشمند در بسیاری از دوربین های تحت شبکه هایک ویژن فعال است و کاربران می توانند در صورت تنظیم ، از آن استفاده کنند . دوربین هایک ویژن به گونه ای طراحی شده که در صورت تنظیم ، با تجزیه و تحلیل ویدیویی ، هر گونه حرکتی را تحت نظر داشته باشد . یکی از موارد پر کاربرد برای کاربران سیستم های مدار بسته ، جستجوی تصویر افراد یا شواهدی از ورود افراد غیر مجاز به یک منطقه ی از پیش تعیین شده است . این مشکل اغلب وقت زیادی را از کاربران سیستم های امنیتی می گیرد . از این رو تولید کنندگان سیستم های مدار بسته ، اقدام به تهیه و طراحی مجموعه ای از الگوریتم های آنالیز تصویر ویدیویی تحت عنوان VCA یا Video Content Analytics شدند . یکی از آنالیز های محبوب در VCA ، قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی یا Line Crossing است . کاربر با استفاده از این قابلیت می تواند هر گونه عبور شامل ورود یا خروج فرد یا شی متحرک را به یک منطقه ی مورد نظر خود تحت نظر قرار بدهد .


از این ویژگی می توانید جهت نظارت بر تردد افراد یا اشیای متحرک به قسمت های مختلف در میدان دید دوربین استفاده نمود . مبادی ورودی ، حیاط ها ، پارکینگ ها ، مغازه و فروشگاه ، فضای داخل شرکت ها و بسیاری دیگر که نظارت بر تردد افراد با اهمیت است را می توان به عنوان مناسب ترین محل برای استفاده از قابلیت Line Crossing معرفی کرد .


منطقه یا نقطه ی مورد نظر را انتخاب کنید ، با ترسیم یک یا چند خطر فرضی و انتخاب نحوه عملکرد ( یک طرفه یا دو طرفه ) می تواند ،عبور هر فرد یا شی متحرکی را تحت نظر داشته باشید .دوربین با شناسایی عبور خط فرضی توسط هر عامل خارجی ، می تواند فرمان های مختلفی مانند ضبط تصویر ،ارسال ایمیل ، ارسال آلارم به تلفن همراه و … را اجرا نماید .دوربین های سری 4 هایک ویژن امکان تعریف 4 خط فرضی و دوربین های سری 2 آن ،امکان ترسیم یک خط فرضی را دارند .همچنین جهت بهبود عملکرد این قابلیت و کالیبره کردن آن با محیط های مختلف ،می توانید میزان حساسیت آن را به دقت انتخاب نمایید . قابلیت تشخیص عبور از خط فرضی را می توانید بصورت یک طرفه از چپ به راست ، یک طرفه از راست به چپ و یا دو طرفه تنظیم کنید . برای اینکار کافیست دوربین را به دستگاه NVR متصل کرده و تنظیمات Line Crossing را در دستگاه ضبط فعال نمایید .


1. دوربین مداربسته

2. دوربین مدار بسته

3. قیمت دوربین مداربسته

4. قیمت دوربین مدار بسته

5. خرید دوربین مداربسته

6. خرید دوربین مدار بسته

7. هایک ویژن

دوربین هایک ویژن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد