مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

طراحی سایت سالن زیبایی

میل به زیبایی از ابتدای خلقت در نهاد بشریت وجود داشته و روز به روز بهای بیشتری به آن داده می شود. طراحی سایت سالن زیبایی راه حلی تاثیر گذار و مناسب برای معرفی خدمات قابل ارائه در این مراکز به مخاطبین به شمار می آید. امروزه شیوه های تبلیغاتی مانند استفاده از کاتالوگ و بروشور دیگر اثر گذاری سابق را در بحث تبلیغات و بازاریابی نداشته است. با توجه به میل بازار تبلیغات به سمت اینترنت و دنیای مجازی، صاحبان سالن های زیبایی نیز رو به اینگونه تبلیغات آورده اند و شاهد موفقیت این نوع از معرفی خدمات و تبلیغات می باشند. داشتن سایتی جامع و کامل که به خوبی معرف سالن زیبایی و خدمات قابل ارائه در آن باشد، راهکاری مناسب برای جذب مشتریان بیشتر و حتی حفظ و نگهداری مشتریان فعلی محسوب می گردد. طراحی سایت سالن زیبایی می تواند قابلیت هایی مانند اطلاع رسانی اخبار، خدمات جدید سالن و تخفیف ها را داشته باشد و با آگاه ساختن مشتریان از شرایط ویژه و خدمات متنوع می تواند در حفظ آن ها گام موثری بردارد.

 

طراحی سایت سالن زیبایی باعث رونق گرفتن کسب و کار سالن های زیبایی شده است البته مطرح شدن از طریق دنیای مجازی به کمک طراحی سایت نیازمند رعایت یک سری استانداردها و نکات می باشد. برای به روز رسانی دائمی اطلاعات و محتواهای موجود در سایت توجه به نیازها و سلایق جامعه اهمیت بسزایی دارد.

هزینه طراحی سایت       طراحی سایت وردپرس      طراحی پورتال

 

طراحی سایت آرایشگاه

با ترویج روش های جدید تبلیغاتی مردم روش های کهنه و قدیمی تبلیغاتی را کنار گذاشته اند. امروزه تبلیغات برای افزایش درآمد بیشتر حرف اول را می زند. البته نه هرگونه تبلیغاتی، تبلیغات باید حرفه ای و به صورت گسترده انجام بپذیرد. شرکت ها، موسسات، تمام سالن های زیبایی، کلینیک های زیبایی یا آرایشگاه ها برای افزایش مشتری و در آمد بیشتر نیازمند تبلیغاتی حرفه می باشد. قدم اول برای تبلیغات حرفه ای تبلیغات اینترنتی اصولی توسط طراحی سایت می باشد. از مزیت های طراحی سایت، تبلیغات بیشتر، شناساندن محصول و یا نحوه عملکرد و کارایی خدمات ارائه شده می باشد که کمک بزرگی به درآمد زایی بیشتر می کند. آرایشگاه ها و یا سالن های زیبایی یکی از مکان هایی هستند که نیازمند طراحی سایت جهت تبلیغات برای شناساندن انواع خدمات خود می باشند. طراحی سایت آرایشگاه از جمله خدماتی می باشد که توسط پرشیاوب طراحی و راه اندازی می شود.

 

مزایای طراحی سایت آرایشی و زیبایی

امکان رزرو آنلاین جهت تعیین وقت قبلی

 برندینگ

 سئو محلی

 افزایش مشتریان از طریق جستجو

 معرفی و ارائه کلیه نمونه کارها

انجام تبلیغات از طریق سئو

معرفی کامل از خدمات و آرایشگاه

قرار دادن آدرس دقیق آرایشگاه توسط نقشه گوگل در سایت

معرفی دقیق کارکنان آرایشگاه و سوابق کاری

افزایش اعتبار شما نزد مشتریان

افزایش بازدید کنندگان وب سایت

 

نکات کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی

در طراحی سایت سالن زیبایی شاید یکی از مهم ترین و کلیدی ترین نکات داشتن گرافیک زیبا یا به عبارتی به کارگیری از ترکیب رنگ ها و نقش های جذاب و جالب توجه باشد. رعایت اصول و قواعد زیبایی شناسی و به کار گیری رنگ های هماهنگ و طرح های مناسب و با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اولین گام که جلب نظر اولیه مخاطبین است را به خوبی برداشته و در ادامه با داشتن محتوایی مناسب و خدمات خاص، با کیفیت و با قیمت مناسب می توان مابقی راه تبلیغاتی را با خیالی آسوده طی کرد. استفاده از تصاویر با کیفیت در طراحی سایت سالن زیبایی امری ضروری می باشد. می توانید نمونه کارهای جدید خود را در قسمت بالای صفحه اول سایت نمایش دهید تا مخاطبین بتوانند نمونه تصاویر را آنلاین مشاهده کنند و تصمیم گیری نمایند. در طراحی سایت سالن زیبایی قسمتی با عنوان معرفی را برای آشنایی مخاطبین و مشتریان با شما، سابقه فعالیت، معرفی مدیریت و همکاران سالن، تقدیرنامه ها و گواهینامه ها و. اختصاص دهید.

 

در بخش اطلاعات تماس شماره تماس ها، آدرس به همراه نقشه دقیق محل قرار گیری سالن و همچنین آدرس پست الکترونیکی قرار می گیرد. ضمنا برای این بخش می توانید امکان پرسش سوالات به صورت آنلاین را نیز طراحی نمایید. در نظر گرفتن بخشی با عنوان رزرو آنلاین نوبت از قابلیت سایت های خوب و با کیفیت به شمار می آید. رزرو آنلاین نوبت برای انواع خدمات در طراحی سایت سالن زیبایی می تواند اعتبار سایت و سالن را افزایش دهد. با امکان گرفتن وقت به صورت آنلاین برای مشتریان در هر ساعت از شبانه روز دغدغه تماس در ساعات کاری و برخی مشکلات مانند تداخل وقت ها رفع خواهد شد. بخش دیگر خدمات می باشد که در این قسمت خدماتی که در سالن ارائه می شود به صورت طبقه بندی شده قرار گرفته و برای هر عنوان توضیحاتی در مورد نحوه کار و مواد مورد استفاده و تصویر نمونه ای از کارها درج می گردد.

طراحی سایت تهران      طراحی سایت اختصاصی     قیمت طراحی سایت

از دیگر عنوان های کاربردی در طراحی سایت سالن زیبایی بخش اخبار و مقالات می باشد که در آن آخرین اطلاعات و اخبار دنیای مد و زیبایی و مباحث بهداشتی و آرایشی از سر تا سر دنیا را می توان درج نمود. علاوه بر تصاویری که در صفحه اصلی سایت قرار می دهید می توانید در بخش گالری تصاویر نیز به صورت طبقه بندی شده آرشیو تصاویر مربوط به هر کدام از خدمات را قرار دهید. در قسمتی با عنوان فیلم های آموزشی می توان فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف مثلا آموزش انواع بافت، گریم، شینیون و. را قرار دهید که این بخش نقش بسیار موثری در افزایش بازدید از سایت نیز خواهد داشت. طراحی سایت سالن زیبایی راهی عالی برای اطلاع رسانی اخبار مربوط به تخفیف ها و جشنواره ها می باشد. عموما صاحبان سالن های زیبایی زمان هایی از سال برای جلب نظر مشتریان اقدام به ارائه تخفیفاتی مناسبتی نموده که از طریق سایت می توان اطلاعات کامل را در اختیار علاقمندان گذاشت.

در نظر گرفتن بخشی خاص برای عروس می تواند از جذابیت های سایت به شمار آید. این روزها افرادی که در تدارک مراسم عروسی هستند بیشترین بررسی را از طریق سایت ها انجام می دهند. با داشتن اطلاعات کامل در مورد پکیج عروس و قرار دادن نمونه کارها در این قسمت می توانید نظر بسیاری از این افراد را به خود جلب نمایید.یکی از ایده های خوب در طراحی سایت سالن زیبایی می توان به طراحی صفحه اختصاصی برای هر کدام از پرسنل اشاره کرد که ضمن معرفی و نمونه سوابق کاری، امکان ارتباط و دریافت مشاوره از آن ها میسر باشد. قرار دادن بخش نظرسنجی در سایت می تواند ضمن کمک به بهبود کیفیت کارها، حس اعتماد در مخاطبین را نیز افزایش دهد.

وب سایت یک سالن زیبایی باید حس اعتماد را در مشتریان بیدار کند

پایه و اساس یک وب‌سایت سالن زیبایی و آرایشی؛ ساختن و معرفی سبک کاری ویژه و شخصیت برند خاص شما به مشتریان شماست. دنیای وب با طراحی وب سایت سالن زیبایی به‌طور اختصاصی به شما کمک می‌کند تا اطمینان پیدا کنید که پیامی را که می‌خواهید از طریق فضای وب انتقال دهید، به‌درستی و کامل به مشتریان شما برسد. دنیای وب به شما کمک می‌کند تا با طراحی وب سایت سالن زیبایی خاص و مناسب و  بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو، تمام نیازهای مشتریان را پوشش دهید و برند و کسب‌وکار خود را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای به آن‌ها نشان دهید. دنیای وب  در کنار شماست تا مشتریان را  با  ایجاد حس اعتماد و اطمینان از طریق ساختن تصویر کاملی از نمونه کارها، محتوای خوب، روندهای معمول، خدمات آنلاین و توجه به اصول طراحی و زیبایی‌شناسی، به سالن خود جذب کنید.

شرکت طراحی سایت       ساخت سایت        طراحی سایت شرکتی

اهمیت پنل مدیریتی در طراحی سایت سالن زیبایی

 مانند سایر سایت ها در طراحی سایت سالن زیبایی نیز داشتن پنل مدیریتی با قابلیت مناسب برای مدیریت سایت و به روزرسانی اطلاعات و اعمال تغییرات نیاز اصلی سایت می باشد. توجه به بهینه سازی یا همان بحث سئو سایت از دیگر نکات کلیدی در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد به گونه ای که با رعایت موارد لازم برای بهبود سئو سایت هنگامیکه شخصی در مورد سالن زیبایی یا موارد مشابه در موتورهای جستجوگر مختلف جستجو می کند، سایت در صفحات اولیه قرار داشته باشد تا احتمال بازدید از سایت افزایش یابد. توجه به بحث ریسپانسیو بودن سایت که امکان مشاهده مناسب سایت از طریق گوشی تلفن همراه و تبلت میسر گردد، از نکات قابل توجه دیگر در طراحی سایت سالن زیبایی می باشد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد