مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

معرفی گوگل وبمستر تولز

گوگل وب مستر تولز یک سرویس رایگان و یکی از قدرتمند ترین ابزارهای گوگل می باشد، که به مدیریت وبسایت ما در موتور جستجو گر گوگل کمک میکند.

برای اینکه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل لحاظ شود شما نیاز مبرم به عضویت در گوگل وبمستر ندارید اما ثبت نام در سایت گوگل وب مستر به شما کمک می کند تا متوجه شوید که گوگل سایت شما را چگونه می بیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی است که می بایست رعایت کنید.

گوگل وبمستر چه اطلاعات و امکاناتی را در اختیار ما قرار میدهد؟

  • اطمینان از دسترسی گوگل به سایت ما
  • امکان درخواست بررسی مجدد ربات های تحلیل گر گوگل از سایت ما و یا امکان مسدود کردن دسترسی بخشی از سایت برای ربات های گوگل
  • بررسی عملکرد محتوای سایت به صورت نمودار
  • شناسایی اسپم های موجود در سایت
  • می توانیم بفهمیم چه مورد سوالی توسط کاربر باعث می شود تا گوگل سایت ما را نمایش دهد؟ و یا سوالی هست که بازدید سایت ما را از سایت های دیگر بیشتر میکند؟
  • لیستی از سایت هایی که به وبسایت ما لینک داده باشند
  • ارسال محتوای جدید و crawl شدن آن توسط گوگل و همچنین حذف مطالبی که نمی خواهید در نتایج گوگل نمایش داده شود.
  • ایجاد و مانیتور کردن مطالبی که می خواهیم در صفحه نتایج گوگل بصورت گرافیکی نمایش داده شود.
  • نگهداری از سایت با کمترین درصد خطا جهت کارایی بیشتر آن در موتور جستجوی گوگل

هر کسی که سایت دارد، چه سایت عمومی باشد چه تخصصی، چه مبتدی باشد چه حرفه ای و… و تمامی افرادی که در زمینه ی سئو یا بهینه سازی سایت حتی اطلاعات اندکی هم دارند تاکنون دریافتند که ثبت سایت در وبمستر گوگل بسیار حائز اهمیت است.

پس اولین کاری که در زمینه سئو و بهینه سازی یک سایت انجام میدید سایت خودتون را در گوگل وبمستر ثبت کنید و مواردی مثل نقشه سایت و … را هم اعمال کنید.

طبق تجربه تیم بانی سایت سئو، دامنه ای که در گوگل وبمستر ثبت نشده بود، طی ۱۰ روز مورد تست، هنوز در گوگل ایندکس نشده بود، ولی سایتی که در گوگل وبمستر ثبت شده بود، در کمتر از 72 ساعت وارد ایندکس گوگل شد.

می توانیداز مقاله آموزشی ثبت سایت در گوگل وبمستر که در بانی سایت قرار دادیم هم کمک بگیرید.

1.      طراحی سایت فروشگاهی

2.      طراحی سایت تهران

3.      طراحی سایت

4.      طراحی وب سایت

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

9.      طراحی سایت شرکتی

10.  طراحی سایت فروشگاهی

11.  طراحی سایت تهران

12.  طراحی سایت

13.  طراحی سایت تهران

14.  طراحی سایت

15.  طراحی وب سایت

معرفی گوگل آنالیتیک

گوگل آنالیتیکس یا گوگل آنالیتیک (Google Analytics) یک سرویس رایگان تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و یکی از سرویس های گوگل است. این سرویس ابزار مهمی برای کشف، تفسیر و ارتباط بین الگوهای معنادار در ترافیک وب سایت ها می باشد و در بهینه سازی سایت به شما کمک می نماید.

شما می توانید به وسیله ی گوگل آنالیتیکس دریابید:

  • میزان بازدید از وب سایت شما به صورت روزانه چگونه بوده است.
  • چند درصد از بازدیدکنندگان جدید و چند درصد قدیمی بوده اند.
  • بیشترین و کمترین بازدیدها مربوط به کدام صفحه ها بوده است.
  • میانگین زمانی کاربران، هنگامی که از وب سایت شما استفاده می کنند چقدر است.
  • ترافیک اصلی شما از چه طریقی است (ترافیک مستقیم، جستجو و ارجاعی).
  • نرخ تبدیل در وب سایت شما چند درصد است.
  • اطلاعات رفتاری کاربران، مطالب مورد توجه و علایق اصلی آن ها به چه صورت است.
  • روش جذب کاربر چگونه بوده است و کاربر از چه طریقی به وب سایت شما وارد شده است.

حال بهتر است کمی با واژگان مربوط به گوگل آنالیتیکس آشنا شوید:

Audience : وقتی شما وارد گوگل آنالیتیکس می شوید به صورت پیش فرض اولین گزارشی را که مشاهده می کنید، گزارش خلاصه ی مخاطبان خواهد بود. این گزارش در گوگل آنالیتیکس به شما می گوید چه تعداد کاربران جدید و یا تکراری از وب سایت شما بازدید داشته اند و برای این بازدید چه میزان زمان سپری کرده اند.

Session : مدت زمانی است که یک کاربر در وب سایت شما فعال است. یک دوره در گوگل آنالیتیکس، معمولاً شامل سری فعالیت هایی می شود که یک کاربر در یک محدوده ی زمانی 30 دقیقه ای انجام می دهد. اگر کاربر از وب سایت خارج شود و در کمتر از 30 دقیقه به آن برگردد نیز جزء همان دوره ی قبلی محسوب می شود.

User: مجموع افراد یا دستگاه هایی (IP) که از وب سایت شما بازدید کرده اند.

Page/Session: میانگین بازدیدهای انجام شده از یک صفحه در طول یک دوره می باشد. این گزارش در گوگل آنالیتیکس به طور کلی نشان می دهد کدام صفحات بیشتر و بهتر مورد علاقه کاربران قرار گرفته است.

Pageview: به تعداد تمام بازدیدهای انجام شده از وب سایت شما گفته می شود. بازدیدهای تکراری کاربران نیز در این شمارش حساب می شوند.

Unique Pageview: در گوگل آنالیتیکس به یک بازدید منحصر به فرد، unique pageviewمی گویند. یک بازدید منحصر به فرد، زمانی اتفاق می افتد که یک کاربر صفحات متعددی را در یک دوره مشاهده می کند. گوگل آنالیتیکس ترجیح می دهد بازدید از صفحات متعدد را یک بازدید تلقی کند.

Avg. Session Duration: در گوگل آنالیتیکس به معنای میانگین زمانی یک دوره می باشد.

Bounce Rate: به درصد دوره های یک صفحه Bounce Rate می گویند. اینها دوره هایی هستند که یک کاربر صفحه ی وب سایت شما را مشاهده می کند و از همان صفحه از وب سایت شما خارج می شود.

New Sessions %: میانگین درصد بازدیدهایی است که برای اولین بار توسط کاربران جدید اتفاق می افتد. این گزینه در گوگل آنالیتیکس معیار خوبی برای بررسی تغییرات فاحشی که بر روی وب سایت خود می دهید، می باشد.

Real-Time: در این بخش از گوگل آنالیتیکس شما می توانید مشاهده کنید چه تعداد کاربر هم اکنون در وب سایت شما حضور دارند. همچنین در 60 ثانیه گذشته و 30 دقیقه قبل چه تعداد مراجعه کننده داشته اید.

همچنین در گوگل آنالیتیکس با استفاده از گزینه های Locations می توانید بفهمید کاربران از کدام کشورها به وب سایت شما وارد شده اند. گزینه های Traffic Sources و Behavior نیز نوع ورود و رفتار بازدیدکنندگان تان را نشان می دهد.

برای آنکه بدانید آیا کاربران با وب سایت شما وارد تعامل شده اند یا خیر، مثلا در کارگاه یا خبرنامه ی شما ثبت نام کرده اند، از گزینه ی Conversions استفاده کنید.

Acquisition: گوگل آنالیتیکس به شما این امکان را می دهد که با استفاده از این قسمت دریابید که کاربران از کدام مسیر به وب سایت شما وارد شده اند.

Organic: این گزینه در گوگل آنالیتیکس اشاره دارد به ترافیک ایجاد شده توسط بازدیدکنندگانی که به وسیله موتورهای جستجو وارد وب سایت شما شده اند.

برای مثال از گوگل وارد شده اند.

Direct: دایرکت در گوگل آنالیتیکس اشاره دارد به نحوه ی ورود کاربران به وب سایت شما، که با وارد کردن مستقیم آدرس وب سایت در مرورگرها بوده است یا با کلیک کردن بر روی بوک مارک یا کلیک بر روی آدرس وب سایت که در ایمیل یا متن دیگری نوشته شده است.

Referral: این گزینه در گوگل آنالیتیکس نشان می دهد که ترافیک ایجاد شده توسط کاربران بوسیله ی لینک ها در وب سایت های دیگر که به وب سایت شما لینک داده اند، ایجاد شده است.

Social: تعداد دوره هایی را نشان می دهد که کاربران از طریق شبکه های اجتماعی به وب سایت شما وارد شده اند.

Email: نشان می دهد کدام بازدیدها از طریق لینک موجود در ایمیل های ارسالی می باشد.

Paid Search: این گزینه در گوگل آنالیتیکس مشخص می کند چه کاربرانی از طریق تبلیغات، وارد وب سایت شما شده اند.

ترسیم مسیر حرکت کاربران در گوگل آنالیتیکس

Behavior: در این بخش از گوگل آنالیتیکس نیز شما می توانید رفتار کاربران را در زمینه ی محتوا، سرعت صفحات و جستجوی وب سایت تحلیل کنید.

Behavior Flow: این گزینه مسیر حرکت کاربران از یک صفحه به صفحه ی بعدی را برای شما ترسیم می کند. شما با کمک این گزارش در گوگل آنالیتیکس در می یابید کدام مطالب برای کاربران جذاب تر بوده و مورد توجه آنها قرار گرفته است و همچنین می توانید ریزش کاربران از هر صفحه را با یک نگاه به این مسیر متوجه شوید.

در آینده مقاله ای درخصوص طریقه ایجاد حساب گوگل آنالیتیکس در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهیم داد.

1.      طراحی سایت تهران

2.      طراحی سایت

3.      طراحی وب سایت

4.      طراحی سایت شرکتی

5.      طراحی سایت فروشگاهی

6.      طراحی سایت تهران

7.      طراحی سایت

8.      طراحی وب سایت

طراحی سایت شرکتی

سئو کلاه سیاه Black hat SEO و تاثیر منفی آن بر سایت

سئو کلاه سیاه به تکنیک، استراتژی ها و روش هایی گفته می شود که از روش های غیرقانونی و مخرب سعی می کنند رتبه وب سایت افزایش دهند. از اصطلاح Black Hat برای هکرها، تولیدکنندگان ویروس و افرادی که کارهای غیراخلاقی با کامپیوتر انجام می دهند، استفاده می شود.

عبارت کلاه سیاه اولین بار در فیلم های وسترن استفاده شده است و به منظور تمایز دادن خوبها از بدهاست که بعنوان کلاه سیاه شناخته شده است . اخیرا عبارت کلاه سیاه به منظور توصیف هکرهای کامپیوتری و همچنین سازندگان ویروس و نیز آنهایی که با کامپیوتر شروع به اقدامات غیر اخلاقی انجام می دهند مورد استفاده قرار می گیرد .

در واقع سئو کلاه سیاه که Black hat نام دارد به مجموعه اقدامات و عملیاتی گفته می شود که در جهت بالا بردن رتبه یک سایت یا بهینه سازی وب سایت و یک صفحه در موتورهای جستجو و با نقض شرایط ارائه سرویس (Terms of service ) آنها انجام می شود .

در جهان سئو، قوانینی وجود دارد که می بایست رعایت شود. این قوانین برای خود ما می باشد که با تبعیت از آنها علاوه بر ایجاد یک محیط مناسب و بهبود تجربه کاربری، می توانیم رتبه سایت خود را به صورت کاملا اصولی افزایش دهیم که هیچگاه دچار افت نشود. برای افزایش رتبه سایت، نیاز است که همیشه با آخرین تغییرات گوگل و تکنیک های جدید سئو، به روز باشید تا بتوانید در رتبه اول گوگل قرار بگیرید. متاسفانه، بیشتر افرادی که در زمینه سئو کلاه سیاه فعالیت می کنند، با اینکه با آخرین آشنا هستند اما در واقع می خواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و نه تنها نمی توانند بلکه سخت مورد جریمه گوگل قرار می گیرند.

امکان اینکه شما بخواهید یک سئو کلاه سیاه را گزارش دهید به دو دلیل وابسته است .

1.سایت شما از طریق یک هک بد خواهانه، ویروس، کمپین سئو منفی با لینک های اسپم گونه

2.رسیدن شما به سایت های اسپم به توسط کلمات کلیدی رقابتی که در وبسایت قرار می دهید .

برخی تاکتیکهای سئو بلک هت

• کنترل خودکار محتوا
• مخفی سازی لینکها و متن
• کارهای مرتبط با کلمات کلیدی
• گزارش دادن تخلف یک رقیب
• صفحات Doorway
• 
پنهان سازی محتوا یا URL
• 
دایرکت مجدد بازدیدکننده به Url کاملا متفاوت با موضوع
• دستکاری لینک ،خرید لینک، مجلات تبلیغاتی، و لینکهای افزایش دهنده رنک سایت
• اسپینینگ مقالات
• لینک فارم ،( مجموعه ای از وب سایتها که هر سایتی را در پیوندهای خود لینک می کنند)
• چرخه لینکها یا لینک ویل ( استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی و لینک کردن در چندین شبکه اجتماعی)
• شبکه های لینک
• اسپم ریچ اسنیپت
• پرسشنامه های خودکار
• ساختن صفحات یا دامینهایی با استفاده از مطالب در چندین وبلاگ
• صفحاتی با رفتارهای مشکوک مانند ویروسها و تروجانها

زمانی که سایت شما توسط ویروس یا بدافزار مورد حمله بدخواهانه قرار گرفت می بایست بعد از پاکسازی کدهای مخرب از سایت خود، تقاضای خود را جهت بررسی بدافزار ارسال نمایید. زمانی که سایت شما مورد هدف کمپین سئو منفی لینک های اسپم قرار گرفت، پس از اینکه سعی کردید با صاحبان سایت هایی که این لینک ها را برای شما قرار دادند تماس بگیرید و در خواست پاکسازی آنها را کردید، از Disavow Link Tools در قسمت Google’s webmaster tools استفاده نمایید .

1.      طراحی سایت

2.      طراحی وب سایت

3.      طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی

آموزش در حین خدمت و ایجاد انگیزه میان کارمندان

آموزش مانند غذا خوردن یک فرآیند مستمر است. شما نمی توانید در یک روز هفت بار غذا بخورید و بعد برای چند ماه آینده چیزی نخورید! آموزش کارمندان جدید در یک کسب وکار کوچک، ایجاد فرآیندهای آموزش در محل کار و داشتن کارمندان کاملا آموزش دیده، باعث سودآوری بیشتر و تکمیل اهداف موردنظر شرکت می شود. آموزش مناسب نیاز به توجه و بررسی مداوم بر تمام فعالیت های شرکت دارد؛

فعالیت هایی که انتظار می رود زمان بسیار طولانی ادامه داشته باشند. اگر می خواهید کسب وکار کوچک شما موفق باشد، رعایت این نکات برای آموزش کارمندان ضروری است:

1- استفاده از کارمندان خوب به عنوان مربی

یکی از نقاط قوت کسب وکار کوچک این است که شما می توانید جلسات آموزش را با تعداد کارمندان کمتری شروع کنید. به همان اندازه که در طول مسیر موفقیت هایی را کسب می کنید و کسب و کارتان رونق می گیرد، به همان میزان هم نیاز به افزایش آموزش افراد به خوبی نمایان می شود. برای انجام این کار از مربیان حرفه ای که در شرکت شما هستند، استفاده کنید. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، منابع با ارزشی از افراد با استعداد را پیدا می کنید که می توانند دانش خود را با همکارانشان به اشتراک بگذارند.

article_image_one_538.jpg

2- سنجش پیشرفت برای ارائه اهداف آموزشی بعدی

هر جنبه از کسب وکار شما اعم از برگزاری جلسات هفتگی تا تعامل با مشتریان نیاز به برنامه ریزی دارد. این به معنی تعیین اهداف آموزشی است و هر کارآفرینی به این موضوع آگاه است که اگر در هر مقطعی میزان پیشرفت اندازه گیری نشود، نمی توان هدفی برای آموزش های بعدی تعیین کرد. زمانی را هم برای دیدار با کارمندان خود بگذارید و با آنها در مورد هدف هایی که در نظر دارید گفت وگو کنید، سپس برنامه ای را برای سنجش آنها مطرح کنید. به عنوان مثال، برای شناسایی شکاف ها و نواقص موجود، بازدیدی از سطح عملکرد کارمندان در دوره های سه ماهه انجام دهید. این به شما کمک می کند تا متوجه شوید در کدام قسمت ها موفق بوده اید و در کدام قسمت ها نیاز به آموزش بیشتری است.

3- تشخیص تفاوت نسل ها

نیروهای کاری متشکل از نسل های مختلف، دارای بینش و ایده های مختلفی هستند که به دلیل تنوع گروه های سنی پدید آمده است. این موضوع می تواند شکافی در آموزش ایجاد کند. توجه به تفاوت در روش یادگیری برخی از کارمندان بسیار مهم است. از این رو آموزش افراد به طور اختصاصی به کم کردن این شکاف ها کمک می کند.

4- تشویق کارمندان به یادگیری

بهترین کارمندی که در هر کسب وکار کوچکی می توانید بیابید، فرد باانگیزه و مشتاق به یادگیری است. اگر کارمندان یادگیری را دوست داشته باشند، آموزش با سرعت مناسب انجام خواهد شد. از سوی دیگر، کارمندانی که علاقه ای به یادگیری ندارند، جلسات آموزشی را به یک کابوس تشبیه می کنند. اگر می خواهید آموزش موفقی داشته باشید باید افراد باانگیزه و علاقه مند به یاد گیری را تشویق کنید. یکی از بهترین راه های تشویق این افراد، شناسایی منافع آنها است. اگر شما منافع کارمندتان را در آموزش در نظر بگیرید، این موضوع در جلب توجه و حفظ بهتر اطلاعات به آنها کمک خواهد کرد.

5- شرکت در سمینارها

برگزاری سمینارهای آموزشی سالانه مرتبط با زمینه های موردنیاز کسب و کارتان، شرکت را در طول مسیر به روز نگه می دارد. اگر شرکت کوچکی دارید، حتما دریافته اید که برگزاری حداقل یکی از این سمینارها در هر سال برای همه افراد مفید و با ارزش است. در یک شرکت بزرگ تر، اعزام نمایندگانی در قالب گروه کوچکی از افراد مورد اعتماد برای معرفی کسب وکارتان و همچنین تهیه گزارش از آنچه این گروه به کارمندانتان آموزش داده اند، بسیار قابل توجه است. اگرچه ممکن است هزینه حضور در چنین سمینارهایی بالا باشد، اما شما به زودی متوجه خواهید شد در ازای آن کارمندان آموزش دیده با کیفیت بالا به شرکت شما برگردانده شده اند.

6- استفاده از دوره های آموزشی آنلاین

دوره های آموزشی آنلاین می تواند فرآیند کسب موفقیت در کسب وکارتان را آسان کند. شما همیشه مسوول توضیح اهداف و سیاست های حال و آینده شرکت خواهید بود، اما می توانید با استفاده از برنامه های آنلاین به افراد مجموعه خود بسیاری از مهارت های اساسی دیگر را آموزش دهید.

1.      طراحی وب سایت

2.      طراحی سایت شرکتی

3.      طراحی سایت فروشگاهی

4.      طراحی سایت تهران

5.      طراحی سایت

6.      طراحی وب سایت

7.      طراحی سایت شرکتی

8.      طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت تهران

6 راهکار برای با انگیزه کردن کارمندان

    بهترین کارمندان هم ممکن است احساس کنند کم آورده اند. مدیران خوب می توانند به آنها کمک کنند. کارمندان فعال در موفقیت یک شرکت و ادامه رشد آن اهمیت بسزایی دارند و در حالی که شاید در گذشته موفقیت و رشدی مداوم را باعث می شدند اما هیچ کس نمی تواند بدون تمام کردن سوخت، با تمام سرعت پیش برود.

    بنابراین به جای امید داشتن به اینکه کارمندان فعال دوباره از نو آغاز کنند، در اینجا شش نکته وجود دارد که مدیران می توانند برای بالا بردن سرعت راه افتادن مجدد انجام دهند:

    1- آنچه در کارمندان فعال تان ایجاد انگیزه می کند کشف کنید

    انگیزه های فردی کارمندان فعال خود را بشناسید و تشویق هایی خاص برای آنان در نظر بگیرید. برای مثال، اگر کسی پاداش و به رسمیت شناختن را دوست دارد، پاداش های بیشتری را برای او در نظر بگیرید. اگر با راهبری گروه انگیزه می یابند، سعی کنید برای آنان موقعیت راهبری و مربیگری تیم اعضای جدید را ایجاد کنید.

    2- مسوولیت ها را بالا ببرید

    اگر مدیران خطر خسته شدن کارمند فعال خود را احساس کنند، باید به آن کارمند پروژه ای خاص مبتنی بر علایق او بدهند. این پروژه نباید چیزی باشد که وقت و انرژی آنان را بگیرد یا بر بار کاری آنان بیفزاید، بلکه باید چیزی باشد که به جوابگویی و مالکیت نقش کنونی شان بیفزاید. برای مثال، آنان را به عنوان فرد مسوول برای ابتکارات داخلی منصوب کنید، همچون راهبری فعالیت داوطلبانه یا سازماندهی تیم ورزش شرکت. این باعث تنوع و انگیزه مجدد در آنان می شود.

    3- رقابت را اضافه کنید

    در بیشتر بخش ها، کارمندان فعال، رقابت را دوست دارند. همچون ورزش، اگر در مقابل تیمی بازی کنید که خیلی خوب نیستند، گاهی هم سطح آنان بازی خواهید کرد. اگر مدیری نگران خسته شدن کارمند فعال خود باشد، کسی را هم سطح با او وارد تیم می کند تا آنها را به چالش بکشد و انگیزه بهترین شدن را در آنها بالا ببرد.

    4- باز هم روی آنها سرمایه گذاری کنید

    مدیران باید نشان دهند که کارمندان فعال برای آنها اهمیت دارند و موفقیت آنها در شرکت برایشان مهم است. وقتی کارمندان احساس کنند که روی آنها سرمایه گذاری می شود، این احتمال وجود دارد که وفاداری آنها به شرکت بالاتر برود بخواهند سخت تر کار کنند. وقت بیشتری را با آنان بگذرانید، برایشان دوره های آموزشی بگذارید و به آنها موقعیت ادامه تحصیل خارج از شرکت بدهید.

    5- به راهی که کارایی داشته بازگردید

    به فرآیندهای کاری کنونی آنان بنگرید و ببینید آیا با گذشته که تولیدکننده برتر بوده اند، تفاوت دارند. اگر تفاوتی هست، آنها باید به همان حالتی که کارایی داشت بازگردند.

    6- یکدل باشید

    این فکر را نداشته باشید که کارمندان فعال تان بدون انگیزه یا اخلاق کاری کار می کنند زیرا این امر می تواند به این معنی باشد که آنان با مسائل و مشکلات شخصی درگیرند. جلسه ای انفرادی با هر یک ترتیب دهید و در مورد هر چیزی که خارج و داخل محیط کار اتفاق می افتد جویا شوید. بسیار اهمیت دارد که مکالمه ای صادقانه داشته باشید و طرح بازی ایجاد کنید تا به آنها کمک کنید بر هر مانعی چیره شوند.

    1.      طراحی سایت

    2.      طراحی وب سایت

    3.      طراحی سایت شرکتی

    4.      طراحی سایت فروشگاهی

    5.      طراحی سایت تهران

    6.      طراحی سایت

    7.      طراحی وب سایت

    8.      طراحی سایت شرکتی

    9.      طراحی سایت 

    طراحی سایت تهران

    نکاتی برای بهبود عملکرد کارمندان

    اگر می خواهید کارکنانتان کارایی بیشتری داشته باشند به آن ها بگویید خیلی در دفتر حضور نداشته باشند. این نتیجه نگران کننده یک نظرسنجی جدید توسط FlexJobs است، یک سرویس آنلاین برای حرفه ای هایی که به دنبال شغل های انعطاف پذیر یا دورکاری هستند. از 2600 نفری که به نظرسنجی پاسخ دادند، فقط 24 درصد اعلام کردند که در دفترکار و درحین ساعت های کاری کارهایشان را به نحو احسن انجام می دهند.

    50 درصد گفتند که بهترین بازده را در خانه دارند، 12 درصد کافی شاپ، کتابخانه، یا مکان های عمومی دیگر را به دفترکار ترجیح می دادند، و 14 درصد گفتند می توانند در دفترکار کارایی داشته باشند – اما فقط وقتی که ساعت کاری تمام شده، و همه رفته اند. چرا دفترکار انقدر برای کارکردن نامناسب است؟ پاسخ های نظرسنجی بیان می کند، وقفه هایی که همکاران ایجاد می‎ کنند، محیطی که باعث حواس پرتی می شود، سیاست های دفترکار، فضای کاری نه چندان راحت، و استرس رفت و آمد. و این دلایل کم اهمیت نیستند. سی درصد از پاسخ دهنده ها گفتند حاضر بودند 10 تا 20 درصد حقوق خود را با گزینه های کاری خارج از دفترکار معاوضه کنند، و 42 درصد حاضر بودن حتی پول پرداخت کنند.

    سارا ساتنفل سرمایه گذار FlexJobs می گوید: اگر شما کارفرما هستید، این باید برای شما زنگ خطر باشد. " وقتی شرکت‎ ها از کارمندها می شنوند یک روز کاری معمولی در دفترکار بهترین زمان و مکان برای بازدهی بالا درمورد پروژه های کاری نیست، باید به شدت احساس خطر کنند". او بیان می کند "شرکت ها باید یک قدم به عقب برگردند و ارزیابی کنند آیا فضای کاریشان بازده را تقویت می کند یا تضعیف می کند." و می پرسد: "چرا باید به صورت اختیاری از افراد بخواهید تا جایی کار کنند که بازدهی آن ها را کمتر می کند؟"

    article_image_one_542.jpg

    یک جواب ساده وجود دارد : نباید این کار را بکنید، حداقل نه همیشه. اگر نتایج این نظرسنجی برای شما نگران کننده است (و باید باشد)، برداشتن بعضی از این قدم های را بررسی کنید:

    1- ایجاد شرایط دورکاری

    مجوز دادن به کارمندان برای کارکردن خارج از دفترکار، تفکر بیشتر و روسایی با مهارت های بهتری نسبت به روش های قدیمی مانند "مدیریت به روش مستقیم" می طلبد. اما، همانطور که نظرسنجی FlexJobs پیشنهاد می دهد، به زحمتش می ارزد. اگه اجازه نمی دهید کارکنان در خانه کار کنند، حداقل چند کارمند قابل اعتماد برای مدتی هفته ای یک بار در خانه کار کنند. این کار به شما این امکان را می دهد تا خودتان ارزیابی کنید این کار به چه صورت روی بازده کاری اثر می گذارد.

    2- برای کارکنانی که باید روی پروژه ای تمرکز داشته باشند، فضای کار بدون مزاحمت ایجاد کنید

    با وجود این حقیقت که 76 درصد از افراد پاسخ دهنده به نظرسنجی به ایجاد وقفه توسط همکاران اشاره کرده اند، و 74 درصد پرت شدن حواس را عامل از بین برنده تمرکز دانسته اند، در مورد داشتن چنین فضایی جای سوال باقی نمی ماند. سالن کنفرانس، کتابخانه، دفترهای بدون استفاده، یا فضاهای دیگری را درنظر بگیرید که کارمندان بتوانند از آن به عنوان جایی برای تمرکز استفاده کنند.

    3- درمورد دفترکارهای پلان آزاد تجدید نظر کنید

    می دانم که این دفترکارها محبوب و جالب هستند. و دفترهای اتاقکی از قرن بیستم وجود داشته اند. اما متخصصان علوم اعصاب می گویند سروصدا و عواملی که باعث حواس پرتی می شوند، تمرکز، دقت، و حتی عملکرد مغز را از بین می برد. به نظر من هم کارکردن در دفترکارهای پلان آزاد، یا اتاق خبر روزنامه چنین اثری دارند.

    4- دنبال راه های باشید که از رفت و آمد جلوگیری کنید

    دلایل زیادی برای نفرت از رانندگی در ساعت های شلوغی وجود دارد. آسیب زدن به محیط زیست، افزایش استرس افراد حتی قبل از اینکه به محل کار برسند، و شاید بدتر از همه، تلف شدن یک ساعت از زمانی که می تواند مورد استفاده بهتری قرار بگیرد. پس به خودتان و کارمندانتان اجازه دهید از این رفت و آمدها اجتناب کنند. ساعت های دفتر را تنظیم کنید، از چهار روز کاری با زمان کاری بیشتر برای حذف کردن یک روز رفت و آمد استفاده کنید، اجازه دهید کارمندان بخشی از روز یا هفته را در منزل کار کنند، یا از دفترهای کاری مشترک نزدیک منزلشان استفاده کنند.

    5- دفترکار را سالم تر کنید

    80 درصد از پاسخ دهنده ها به نظرسنجی معتقد بودند کار کردن دور از دفتر کار برای سلامتیشان بهتر است، و 29 درصد گفتند ورزش کرردن یکی از دلایل مهمی است که ترجیح می دهند در خانه کار کنند. با درنظر گرفتن این نتایج، چه به کارمندان اجازه دورکاری می دهید چه نه، بهتر است دفترکار را به محیطی مناسب برای سلامت تبدیل کنید. ارائه میان وعده های سالم وایجاد بوفه آبمیوه های طبیعی، کلاس های یوگا، یا رقابت های ورزشی، نصب تجهیزات ورزشی یا حق عضویت رایگان یا با تخفیف در یکی از باشگاه های ورزشی اطراف می توانند به سالم کردن محیط کار کمک کنند. همچنین ارگونومی دفترکار هم بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید فضای کاری کارمندان حداکثر پشتیبانی از سلامت را داشته باشد. کارمندان شما نباید بین سرکار آمدن و داشتن احساسی عالی یکی را انتخاب کنند.

    1.      طراحی سایت فروشگاهی

    2.      طراحی سایت تهران

    3.      طراحی سایت

    4.      طراحی سایت تهران

    5.      طراحی سایت

    6.      طراحی وب سایت

    7.      سئو سایت

    طراحی سایت شرکتی


    7 اشتباه مدیر در برابر کارمندان

      آیا این حس را دارید که کارمندان تان پشت سر شما بدگویی می کنند و منتظر هستند که هر چه زودتر شما جای تان را به فرد دیگری بدهید؟ آیا احساس می کنید که کارمندان تان فقط به خاطر ترس از اخراج شدن به شما احترام می گذارند؟ ممکن است احساس شما درست یا نادرست باشد. برای اینکه درستی یا نادرستی این احساس را تعیین کنید، به علائمی که در این متن اشاره شده، توجه کنید.

      اگر یک یا چند علامت از میان این علامت ها در مورد شما صدق می کند، لازم است در سبک مدیریتی و نوع ارتباط با کارمندان تان تجدید نظر کنید:

      1-قول هایی داده اید که به آنها عمل نکرده اید

      شاید بدقولی هیچ کس به اندازه بدقولی مدیر برای کارمند آزاردهنده نباشد. کارمندان اگر به توانایی مدیر خود ایمان کامل نداشته باشند، با کوچکترین تلنگری ناراضی می شوند. بنابراین در قول دادن به کارمندان خود خیلی دقت کنید زیرا اگر به هر دلیلی نتوانید به وعده های و قول های خود عمل کنید، آنها اعتماد خود به شما را از دست خواهند داد.

      2- سه بار دیر کرده اید و عذرخواهی نکرده اید

      تجربه نشان داده است که اگر مدیر برای جلسه ای دیر حاضر شود، کارمندان بلافاصله آن را به این موضوع ارتباط می دهند که او از جایگاه بالاتر خود سوءاستفاده می کند؛ به ویژه اگر مدیری برای دیر آمدنش عذرخواهی نکند، خشم درونی کارمندان چند برابر می شود. تجربه نشان داده است که ۳ بار دیر رسیدن به جلسات و عذرخواهی نکردن، پایان کار مدیر است.

      3- برای نشان دادن اقتدار خود، فحش می دهید

      برخی از مدیران برای آنکه نشان دهند از قدرت زیادی برخوردارند و به هیچ وجه نمی خواهند از رقبا عقب بیفتند، از ابزار فحش و ناسزا استفاده می کنند. شاید فحش ابزار خوبی برای ترساندن باشد اما گوش هیچ انسانی تمایل شنیدن آن را ندارد.

      4- کار کارمندان تان را به اسم خودتان تمام می کنید

      شاید فکر کنید زمانی که نزد مدیر خود می روید و از موفقیت های خود با افتخار می گویید و نامی هم از اعضای تیم تان نمی آورید؛ کارمندان شما متوجه نمی شوند اما باید بدانید آنها خیلی خوب می فهمند که شما از آن دسته مدیرانی هستید که همه چیز را به نام خودتان تمام می کنید و حاضر نیستید به سهم افرادتان در رسیدن به موفقیت اذعان کنید.

      5- کارمندان را به جان هم می اندازید

      شاید این استراتژی، استراتژی موفقی باشد. گواه آن هم این است که تعدادی از مدیران هستند که از آن استفاده می کنند و کارشان را پیش می برند اما مشکل اینجاست که ممکن است همان کارمندانی که شما به جان هم انداخته اید، با هم متحد شوند و علیه شما اقداماتی را انجام دهند.

      6- فکر می کنید بانمک هستید اما کارمندان تان اینگونه فکر نمی کنند

      بانمک بودن کار آسانی نیست. مدیریت کردن کار دشوار و خسته کننده ای است و لازم است مدیر گاهی اوقات خارج از مناسبات رسمی قدری حس شوخ طبعی داشته باشد. اما همه از این توانایی برخوردار نیستند؛ بنابراین اگر حس می کنید چیزهایی که برای شما خنده دار هستند، جذابیتی برای کارمندان تان ندارند، خیلی سعی نکنید آنها را بخندانید.

      7- در هر کاری سرک می کشید

      سرک نکشیدن در تمام امور کارمندان یکی از سخت ترین مهارت های مدیریتی است و مدیران کمتری را پیدا می کنیم که بتوانند مرز بین بی توجه بودن و بیش از حد توجه کردن را پیدا کنند.
      امروزه خیلی ها حتی نمی خواهند اقوام و آشنایان شان همه چیز را درباره آنها بدانند چه برسد به شما که مدیرشان هستید

      1.      طراحی سایت فروشگاهی

      2.      طراحی سایت تهران

      3.      طراحی سایت

      4.      طراحی وب سایت

      5.      سئو سایت

      6.      طراحی سایت شرکتی

      7.      طراحی سایت فروشگاهی

      8.      طراحی سایت تهران

      طراحی سایت