مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

نکاتی برای بهبود عملکرد کارمندان

اگر می خواهید کارکنانتان کارایی بیشتری داشته باشند به آن ها بگویید خیلی در دفتر حضور نداشته باشند. این نتیجه نگران کننده یک نظرسنجی جدید توسط FlexJobs است، یک سرویس آنلاین برای حرفه ای هایی که به دنبال شغل های انعطاف پذیر یا دورکاری هستند. از 2600 نفری که به نظرسنجی پاسخ دادند، فقط 24 درصد اعلام کردند که در دفترکار و درحین ساعت های کاری کارهایشان را به نحو احسن انجام می دهند.

50 درصد گفتند که بهترین بازده را در خانه دارند، 12 درصد کافی شاپ، کتابخانه، یا مکان های عمومی دیگر را به دفترکار ترجیح می دادند، و 14 درصد گفتند می توانند در دفترکار کارایی داشته باشند – اما فقط وقتی که ساعت کاری تمام شده، و همه رفته اند. چرا دفترکار انقدر برای کارکردن نامناسب است؟ پاسخ های نظرسنجی بیان می کند، وقفه هایی که همکاران ایجاد می‎ کنند، محیطی که باعث حواس پرتی می شود، سیاست های دفترکار، فضای کاری نه چندان راحت، و استرس رفت و آمد. و این دلایل کم اهمیت نیستند. سی درصد از پاسخ دهنده ها گفتند حاضر بودند 10 تا 20 درصد حقوق خود را با گزینه های کاری خارج از دفترکار معاوضه کنند، و 42 درصد حاضر بودن حتی پول پرداخت کنند.

سارا ساتنفل سرمایه گذار FlexJobs می گوید: اگر شما کارفرما هستید، این باید برای شما زنگ خطر باشد. " وقتی شرکت‎ ها از کارمندها می شنوند یک روز کاری معمولی در دفترکار بهترین زمان و مکان برای بازدهی بالا درمورد پروژه های کاری نیست، باید به شدت احساس خطر کنند". او بیان می کند "شرکت ها باید یک قدم به عقب برگردند و ارزیابی کنند آیا فضای کاریشان بازده را تقویت می کند یا تضعیف می کند." و می پرسد: "چرا باید به صورت اختیاری از افراد بخواهید تا جایی کار کنند که بازدهی آن ها را کمتر می کند؟"

article_image_one_542.jpg

یک جواب ساده وجود دارد : نباید این کار را بکنید، حداقل نه همیشه. اگر نتایج این نظرسنجی برای شما نگران کننده است (و باید باشد)، برداشتن بعضی از این قدم های را بررسی کنید:

1- ایجاد شرایط دورکاری

مجوز دادن به کارمندان برای کارکردن خارج از دفترکار، تفکر بیشتر و روسایی با مهارت های بهتری نسبت به روش های قدیمی مانند "مدیریت به روش مستقیم" می طلبد. اما، همانطور که نظرسنجی FlexJobs پیشنهاد می دهد، به زحمتش می ارزد. اگه اجازه نمی دهید کارکنان در خانه کار کنند، حداقل چند کارمند قابل اعتماد برای مدتی هفته ای یک بار در خانه کار کنند. این کار به شما این امکان را می دهد تا خودتان ارزیابی کنید این کار به چه صورت روی بازده کاری اثر می گذارد.

2- برای کارکنانی که باید روی پروژه ای تمرکز داشته باشند، فضای کار بدون مزاحمت ایجاد کنید

با وجود این حقیقت که 76 درصد از افراد پاسخ دهنده به نظرسنجی به ایجاد وقفه توسط همکاران اشاره کرده اند، و 74 درصد پرت شدن حواس را عامل از بین برنده تمرکز دانسته اند، در مورد داشتن چنین فضایی جای سوال باقی نمی ماند. سالن کنفرانس، کتابخانه، دفترهای بدون استفاده، یا فضاهای دیگری را درنظر بگیرید که کارمندان بتوانند از آن به عنوان جایی برای تمرکز استفاده کنند.

3- درمورد دفترکارهای پلان آزاد تجدید نظر کنید

می دانم که این دفترکارها محبوب و جالب هستند. و دفترهای اتاقکی از قرن بیستم وجود داشته اند. اما متخصصان علوم اعصاب می گویند سروصدا و عواملی که باعث حواس پرتی می شوند، تمرکز، دقت، و حتی عملکرد مغز را از بین می برد. به نظر من هم کارکردن در دفترکارهای پلان آزاد، یا اتاق خبر روزنامه چنین اثری دارند.

4- دنبال راه های باشید که از رفت و آمد جلوگیری کنید

دلایل زیادی برای نفرت از رانندگی در ساعت های شلوغی وجود دارد. آسیب زدن به محیط زیست، افزایش استرس افراد حتی قبل از اینکه به محل کار برسند، و شاید بدتر از همه، تلف شدن یک ساعت از زمانی که می تواند مورد استفاده بهتری قرار بگیرد. پس به خودتان و کارمندانتان اجازه دهید از این رفت و آمدها اجتناب کنند. ساعت های دفتر را تنظیم کنید، از چهار روز کاری با زمان کاری بیشتر برای حذف کردن یک روز رفت و آمد استفاده کنید، اجازه دهید کارمندان بخشی از روز یا هفته را در منزل کار کنند، یا از دفترهای کاری مشترک نزدیک منزلشان استفاده کنند.

5- دفترکار را سالم تر کنید

80 درصد از پاسخ دهنده ها به نظرسنجی معتقد بودند کار کردن دور از دفتر کار برای سلامتیشان بهتر است، و 29 درصد گفتند ورزش کرردن یکی از دلایل مهمی است که ترجیح می دهند در خانه کار کنند. با درنظر گرفتن این نتایج، چه به کارمندان اجازه دورکاری می دهید چه نه، بهتر است دفترکار را به محیطی مناسب برای سلامت تبدیل کنید. ارائه میان وعده های سالم وایجاد بوفه آبمیوه های طبیعی، کلاس های یوگا، یا رقابت های ورزشی، نصب تجهیزات ورزشی یا حق عضویت رایگان یا با تخفیف در یکی از باشگاه های ورزشی اطراف می توانند به سالم کردن محیط کار کمک کنند. همچنین ارگونومی دفترکار هم بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید فضای کاری کارمندان حداکثر پشتیبانی از سلامت را داشته باشد. کارمندان شما نباید بین سرکار آمدن و داشتن احساسی عالی یکی را انتخاب کنند.

1.      طراحی سایت فروشگاهی

2.      طراحی سایت تهران

3.      طراحی سایت

4.      طراحی سایت تهران

5.      طراحی سایت

6.      طراحی وب سایت

7.      سئو سایت

طراحی سایت شرکتی


7 اشتباه مدیر در برابر کارمندان

    آیا این حس را دارید که کارمندان تان پشت سر شما بدگویی می کنند و منتظر هستند که هر چه زودتر شما جای تان را به فرد دیگری بدهید؟ آیا احساس می کنید که کارمندان تان فقط به خاطر ترس از اخراج شدن به شما احترام می گذارند؟ ممکن است احساس شما درست یا نادرست باشد. برای اینکه درستی یا نادرستی این احساس را تعیین کنید، به علائمی که در این متن اشاره شده، توجه کنید.

    اگر یک یا چند علامت از میان این علامت ها در مورد شما صدق می کند، لازم است در سبک مدیریتی و نوع ارتباط با کارمندان تان تجدید نظر کنید:

    1-قول هایی داده اید که به آنها عمل نکرده اید

    شاید بدقولی هیچ کس به اندازه بدقولی مدیر برای کارمند آزاردهنده نباشد. کارمندان اگر به توانایی مدیر خود ایمان کامل نداشته باشند، با کوچکترین تلنگری ناراضی می شوند. بنابراین در قول دادن به کارمندان خود خیلی دقت کنید زیرا اگر به هر دلیلی نتوانید به وعده های و قول های خود عمل کنید، آنها اعتماد خود به شما را از دست خواهند داد.

    2- سه بار دیر کرده اید و عذرخواهی نکرده اید

    تجربه نشان داده است که اگر مدیر برای جلسه ای دیر حاضر شود، کارمندان بلافاصله آن را به این موضوع ارتباط می دهند که او از جایگاه بالاتر خود سوءاستفاده می کند؛ به ویژه اگر مدیری برای دیر آمدنش عذرخواهی نکند، خشم درونی کارمندان چند برابر می شود. تجربه نشان داده است که ۳ بار دیر رسیدن به جلسات و عذرخواهی نکردن، پایان کار مدیر است.

    3- برای نشان دادن اقتدار خود، فحش می دهید

    برخی از مدیران برای آنکه نشان دهند از قدرت زیادی برخوردارند و به هیچ وجه نمی خواهند از رقبا عقب بیفتند، از ابزار فحش و ناسزا استفاده می کنند. شاید فحش ابزار خوبی برای ترساندن باشد اما گوش هیچ انسانی تمایل شنیدن آن را ندارد.

    4- کار کارمندان تان را به اسم خودتان تمام می کنید

    شاید فکر کنید زمانی که نزد مدیر خود می روید و از موفقیت های خود با افتخار می گویید و نامی هم از اعضای تیم تان نمی آورید؛ کارمندان شما متوجه نمی شوند اما باید بدانید آنها خیلی خوب می فهمند که شما از آن دسته مدیرانی هستید که همه چیز را به نام خودتان تمام می کنید و حاضر نیستید به سهم افرادتان در رسیدن به موفقیت اذعان کنید.

    5- کارمندان را به جان هم می اندازید

    شاید این استراتژی، استراتژی موفقی باشد. گواه آن هم این است که تعدادی از مدیران هستند که از آن استفاده می کنند و کارشان را پیش می برند اما مشکل اینجاست که ممکن است همان کارمندانی که شما به جان هم انداخته اید، با هم متحد شوند و علیه شما اقداماتی را انجام دهند.

    6- فکر می کنید بانمک هستید اما کارمندان تان اینگونه فکر نمی کنند

    بانمک بودن کار آسانی نیست. مدیریت کردن کار دشوار و خسته کننده ای است و لازم است مدیر گاهی اوقات خارج از مناسبات رسمی قدری حس شوخ طبعی داشته باشد. اما همه از این توانایی برخوردار نیستند؛ بنابراین اگر حس می کنید چیزهایی که برای شما خنده دار هستند، جذابیتی برای کارمندان تان ندارند، خیلی سعی نکنید آنها را بخندانید.

    7- در هر کاری سرک می کشید

    سرک نکشیدن در تمام امور کارمندان یکی از سخت ترین مهارت های مدیریتی است و مدیران کمتری را پیدا می کنیم که بتوانند مرز بین بی توجه بودن و بیش از حد توجه کردن را پیدا کنند.
    امروزه خیلی ها حتی نمی خواهند اقوام و آشنایان شان همه چیز را درباره آنها بدانند چه برسد به شما که مدیرشان هستید

    1.      طراحی سایت فروشگاهی

    2.      طراحی سایت تهران

    3.      طراحی سایت

    4.      طراحی وب سایت

    5.      سئو سایت

    6.      طراحی سایت شرکتی

    7.      طراحی سایت فروشگاهی

    8.      طراحی سایت تهران

    طراحی سایت

    نظرات 0 + ارسال نظر
    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد