مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

همراه با گوگل : ارتباط نزدیک‌تر Google و Gmail


از جمله خبرهایی که معمولاً در رابطه با محصولات گوگل شنیده می‌شود، یکپارچه سازی بین آن‌هاست. در ادامه به برخی خبرها در این رابطه با هم نگاه می‌کنیم. گوگل حتی برای راه رفتن شما هم سرویس می‌دهد...

گوگل پلاس جی میلبرای آن‌هایی که هنوز از اخبار و اطلاعات خیره کننده +Google بی بهره‌اند، باید گفت که گوگل در نظر دارد ارتباط گوگل پلاس را با Gmail افزایش دهد. در این رابطه برخی امکانات مفید +Google، در اکانت Gmail نیز اضافه شده است. قابلیت به اشتراک گذاری فایل‌های ویدئویی با دیگران، - فایل‌هایی که برای اکانت ایمیل شما در جی‌میل ارسال می‌شوند- هم اکنون به وجود آمده است. امروزه، شما به سادگی می‌توانید به لینک ویدئو و یا تصویر مورد نظرتان در ایمیل خود رفته و آن را در +Google به اشتراک بگذارید. این فقط یکی از کارهایی است که گوگل در راستای تعمیم دادن +Google به دیگر محصولات خود، انجام داده است. www.ParsCms.com

 

اگر در حین دویدن، خسته شوید، اپلیکیشن هوشمند با بررسی الگوی حرکتی شما، متوجه این خستگی می شود کوتاه ترین راه رسیدن به نوشیدنی خنک را به شما ارائه می دهد

آمارهای Gmail را آنالیز کنید

با وجود حجم فضای ذخیره سازی موجود بر روی سرویس Gmail ، آیا نیازی به بررسی آمار و اعمال سلایق در ارسال و دریافت ایمیل وجود دارد؟ بله، البته این اطلاعات برای تجارت‌ها و کاربران آن‌ها بسیار مفید است. آن دسته از کاربرانی که به تهیه‌ی اسنادی در این رابطه می‌پردازند و در این راه، از Google Docs استفاده می‌کنند، کمک شایانی به ارسال کنندگان ایمیل در حجم‌های وسیع می‌نمایند. گزارش‌های اتوماتیکی که در Google Docs تهیه می‌شود، نحوه‌ی کارایی و استفاده‌ی شما از ایمیل را به سادگی روشن می‌کند و الگوی استفاده شما از ایمیل به وضوح مشخص می‌شود. این که برای چه کسانی بیشتر ایمیل ارسال می‌کنید، معمولاً چه مدت زمانی طول می‌کشد تا به ایمیل‌ها پاسخ دهید، طول پیغام‌های شما و برخی دیگر فاکتورها، در این گزارش‌ها گنجانده می‌شود. مسلماً این اطلاعات و آمار، برای بازاریابان، داده های طلایی به حساب می‌آیند.

طرحی جدید در اپلیکیشن های Android

بیشتر شرکت‌های تولید کننده‌ی فناوری، همچون گوگل، طرح‌های زیادی را به ثبت می‌رسانند که هیچ وقت وارد بازار نمی‌شوند، اما این یکی، ممکن است از جذابیت خاصی برخوردار باشد و روشی برای ایجاد تمایز در Android در مقایسه با ios باشد. در این رابطه کاربران می‌توانند بر مبنای نحوه‌ی حرکت و الگوی حرکتی خود، اپلیکیشن ها را به کار انداخته و اجرا کنند. این الگو از شتاب سنج تلفن همراه استفاده می‌کند تا پروفایل‌های لازم را بسازد.

شتاب سنج موبایل

این الگوهای حرکتی ذخیره می‌شوند و وقتی شما برای بار دیگر این حرکت را انجام دهید، اپلیکیشن به اجرا در خواهد آمد. محدودیتی در نحوه‌ی حرکت وجود ندارد. برای مثال دویدن، راه رفتن و انجام دیگر اشکال حرکتی، همگی برای تلفن همراه شما قابل تشخیص هستند. می‌توانید از تلفن خود بخواهید در زمان رسیدن به خانه که با استفاده از موقعیت یاب جهانی صورت می‌گیرد، اپلیکیشن خبری مورد علاقه‌ی خود یا فیدخوان‌تان را باز کند و به خواندن تازه‌های فناوری اطلاعات و یا هر موضوع مورد علاقه دیگری که فرصت مطالعه آن فقط در خانه فراهم می‌شود، بپردازید.

تصورش را بکنید، مشغول ورزش صبحگاهی هستید، مسافت نسبتاً طولانی را برای دویدن انتخاب می‌کنید، شروع به دویدن می‌کنید و پس از طی مسافتی خسته می‌شوید، اپلیکیشن هوشمندی که گام‌ها و مدل حرکتی شما را زیر نظر دارد، متوجه خستگی شما می‌شود و می‌فهمد که اکنون شما نیاز به یک نوشیدنی خنک دارید. ولی حالا از کجا می‌توانید آن را تهیه کنید!؟ APP هوشمند، نزدیک‌ترین سوپرمارکت و ساده‌ترین راه رسیدن به آن را، به صورت خودکار به شما اعلام می‌کند؛ بدون آنکه شما دستوری به آن داده باشید.

برای خواندن جزئیات بیشتر در این رابطه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

بلاگر نویسان، تبلیغات مربوط به علاقه مندی های خود را دریافت می‌کنند

امکان ارسال تبلیغات هدفمند، برای کاربران بلاگر، هم اکنون فراهم شده است. از این طریق هم وبلاگ نویسان و هم خوانندگان آن‌ها می‌توانند در مورد محصولات مرتبط با آنچه در وبلاگ می‌خوانند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. صاحبان وبلاگ نیز در صورت خرید کاربران از محصولات ذکر شده، می‌توانند به درآمد زایی برای وبلاگ خود بیندیشند. این سرویس شبیه سرویس عمومی Google AdSense عمل می‌کند اما به صورت تخصصی‌تر بر اساس الگوی ساختاری دیتا در بلاگر، سفارشی شده است.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد