مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

گوگل و معرفی برندکست


پس از گذشت فقط چند هفته از معرفی سرویس حمایت مالی تبلیغاتی برای برندها در یوتیوب ، هم اکنون نوبت به معرفی سرویسی دیگر برای ساده‌تر شدن کار شرکت‌ها و تبلیغ کنندگان در یوتیوب رسیده است...

گوگل و معرفی برندکستگوگل، بی سرو صدا به معرفی و ورود به بازار YouTube Brandcast اقدام کرده است. وب سایتی که به برندها کمک می‌کند تا در دسترسی به مخاطبین خود در YouTube، موفق‌تر عمل کنند. پس از گذشت فقط چند هفته از معرفی سرویس حمایت مالی تبلیغاتی برای برندها در YouTube ، که به واسطه‌ی آن برندها می‌توانند با استفاده از بسته‌های مرتبط به ویدئوهای پخش شده در YouTube، به تبلیغات بپردازند، هم اکنون نوبت به معرفی سرویسی دیگر برای ساده‌تر شدن کار شرکت‌ها و تبلیغ کنندگان در یوتیوب رسیده است. www.ParsCms.com

به نظر می‌رسد گوگل علاقه‌ی زیادی به تسهیل کاربری YouTube، برای شرکت‌ها و تبلیغ کنندگان دارد. وب سایت YouTube Brandcast سه بخش اصلی دارد. بخش اول امکان دسترسی به تمامی کانال‌های محتوایی، به تفکیک گروه بندی‌های انیمیشن، کمدی، موسیقی و غیره را به کاربران می‌دهد.

یکی از بخش‌های YouTube Brandcast به صورت تخصصی، به ارائه‌ی اطلاعات و پیشنهادات تجاری به بازاریابان، در رابطه با نحوه‌ی برخورد با مخاطبین هدف در یوتیوب، خواهد پرداخت. امکان برقراری ارتباط با +Google و به اشتراک گذاری اطلاعات و ارتباطات در آن نیز، فراهم آمده است.

بخش دوم حاوی اطلاعاتی در رابطه با مخاطبین یوتیوب است. این اطلاعات در رابطه با گروه‌های سنی نوجوانان، دختران، پسران و افراد بالغ ارائه شده است. به طوری که شما حس می‌کنید، بسته‌های اطلاعاتی به سمت مخاطبین هدف، به خوبی دسته بندی شده‌اند.

البته این بخش از وب سایت هنوز به طور رسمی کار خود را آغاز نکرده است. در جایی دیگر از این وب سایت نیز، گوگل به ارائه‌ی اطلاعاتی در رابطه با محتوایی که معمولاً مورد توجه مخاطبین مختلف قرار می‌گیرد، پرداخته است. به طور مثال در بسته‌های اطلاعاتی مختلف، گروه‌های اطلاعاتی خاصی به چشم می‌خورد. نوجوانان بیشتر به دنبال سرگرمی هستند. مردان 18 تا 34 ساله به دنبال موضوعاتی با تیترهای سرگرمی، کمدی، علمی تخیلی، ورزشی و غیره هستند.

و اما بخش آخر، اطلاعات شرکت‌ها و بازاریابان است که به ارائه‌ی اطلاعات به آنان و راه‌های پیشنهادی برای نحوه‌ی برخورد با مخاطبین هدف در یوتیوب، خواهد پرداخت. امکان برقراری ارتباط با +Google و به اشتراک گذاری اطلاعات و ارتباطات در آن نیز، فراهم آمده است.

مدل حمایت مالی یوتیوب، از نوامبر گذشته کار خود را آغاز کرده است. اما حرکت گوگل در شتاب دهی به استفاده از این سرویس، در هفته‌های اخیر اتفاق افتاده است و برندهای مهمی همچون Chrysler و AT&T در حال استفاده از آن هستند.


www.ParsCms.com
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد