مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

مجله هایک ویژن / دوربین مداربسته

تکنولوژی ، دوربین مداربسته ، قیمت دوربین مداربسته / هایک ویژن / دوربین مدار بسته

7 گام موثر برای بالا بردن نرخ کلیک


 

CTR که مخفف واژه Click-Through Rate می باشد در فارسی به نرخ کلیک ترجمه شده است و به معنی مقایسه تعداد کلیک دریافتی لینک سایت شما به ازاء تعداد دفعاتی است که لینک شما به نمایش در آمده است.

 

7 گام موثر در بالا بردن نرخ کلیک سایت

 

نرخ کلیک یا CTR چیست؟

تعداد کلیک روی تبلیغ تقسیم بر تعداد نمایش تبلیغ مساوی است با نرخ کلیک.

 نرخ کلیک با توجه به اینکه افزایش آن برای شما به معنی افزایش ترافیک سایت و برای گوگل به معنی افزایش رضایت مخاطبانش از سایت های به نمایش گذاشته شده است؛ برای هر دو سوی تبلیغ دهنده و تبلیغ گیرنده سودآورد است. (منظور از تبلیغ، نمایش سایت در صفحه نمایش جستجو به صورت ارگانیک و یا تبلیغاتی است.)

همانطور که می دانید در تبلیغات کلیکی گوگل نرخ کلیک بالاتر به معنی هزینه تبلیغاتی کمتر برای شما خواهد بود.

نرخ کلیک خوب چیست و به چه عواملی بستگی دارد؟

نرخ کلیک به عوامل گوناگونی بستگی دارد مثلا تبلیغات شما در گوگل بصورت میانگین باید 2% نرخ کلیک دریافت کند. اگر شما عددی بیش از این را بعنوان میانگین کلیک دریافت کنید. یعنی آنکه نرخ کلیک سایت شما خوب است.

اما در فیسبوک نرخ کلیک عادی روی تبلیغات کمتر از 1% است. بنابراین نرخ کلیک خوب در فیسبوک با گوگل متفاوت است. نوع کسب و کار شما نیز در دریافت کلیک موثر است. اما اگر می خواهید با نرخ کلیک سایت خود رقابت کنید، قبل و بعد از کمپین های بازاریابی نرخ کلیک سایت خود را بررسی نمایید.

7 گام موثر در بالا بردن نرخ کلیک سایت

CTR یک معیار اصلی است

عموم بر این باور هستند که بالا بودن نرخ کلیک به معنی بالا بودن نرخ تبدیل است. این عقیده از آنجا نشأت می گیرد که کاربران با دیدن تبلیغات و Call to Action به خریداری محصول شما ترغیب می شوند و کلیک آنها روی سایت به این معنی خواهد بود که آنها تصمیم اولیه خود را گرفته اند. (تصمیم اولیه، تصمیم گیری مخاطب برای مشاهده کالای شما برای مقایسه با دیگر کالا ها می باشد. یک سایت حرفه ای حتی در این مرحله هم می تواند درصد بالایی از مخاطبان را به خریدار تبدیل کند.)

بالا بودن نرخ کلیک سایت از مهمترین شاخص کلیدی عملکرد KPIs است.

به خاطر داشته باشید که CTR میزان کلیک بر روی لینک سایت شما را تخمین میزند و نمایش دهنده نرخ تبدیل در صفحات فرود سایت نیست. اگر شما به بازدید کنندگان سایت خود اهمیتی نمی دهید و می خواهید آمار میزان فروش سایت خود را داشته باشید CTR کمک چندانی به شما نخواهد کرد.

برای رسیدن به اهداف خود در بازاریابی یا KPIs عوامل مختلف در سایت مانند CTR و نرخ تبدیل را اندازه گیری کنید تا تصویر درستی از بازاریابی برای سایت خود داشته باشید.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای چیست؟ا   یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

نرخ کلیک خوب چیست

 

نرخ کلیک بر روی سئو سایت شما موثر است

میزان محبوبیت برند شما نز مخاطب بر روی رتبه سایت شما موثر است. اصولاً گوگل به دنبال آن است که برند ها و سایت هایی را که محبوبیت بیشتری دارند در صدر نتایج جستجو قرار دهد. نرخ کلیک سایت نشانه ای برای تعیین میزان محبوبیت برند شما است. بنابراین گوگل یه سایت هایی که نرخ کلیک بالاتری دارند رتبه بهتری خواهد داد.

 

آزمون و تست برای بهبود نرخ کلیک

 

 

رتبه سایت به میزان کیفیت و ارتباط محتوای سایت شما با واژه جستجو شده مرتبط است و نرخ کلیک مهمترین عامل برای تعیین میزان کیفیت و ارتباط با خواست مخاطب می باشد.

یک لینک تبلیغاتی خوب می تواند به بهینه سازی نرخ کلیک سایت کمک کند

تبلیغات باید مخاطب را تشویق به انجام عملی کند CTA. به تبلیغات شرکت های بزرگ دقت کنید آنها همواره در تبلیغات خود سعی در جذب مخاطب دارند. البته در این بین تبلیغات بد فراوانی هم می توان یافت مثلاً تبلیغ بانک ملت برای عید امسال که در بیلبورد های خودش از به کارگیری CTA خود داری کرده و نام بانک را در تبلیغ خود ذکر نکرده بود. و مخاطبان این تبلیغ بجای دیدن تبلیغ بانک ملت، تبلیغ بانک شهر را مشاهده می کردند. شما این اشتباه را نکنید. خلاقیت خود را حفظ کنید ولی صراحت لهجه در تبلیغ امری است که اثر بخشی آن اثبات شده است شما می توانید در متن خود هر قدر که می خواهید خلاقیت به خرج دهید ولی همچنان صراحت لهجه تبلیغ را حفظ کنید.

کلمات کلیدی تاثیر بسیار زیادی دارند

برند سازی در دنیای دیجیتال یک معنی دارد و آنهم تبدیل نام برند به کلمه کلیدی غالب مخاطبان کالا و خدمات ارائه شده توسط شما است. مثال شرکت نوتلا که شکلات صبحانه تولید می کند با تبلیغات فراوان باعث شده است که کاربران بجای جستجوی واژه خرید شکلات صبحانه از واژه خرید نوتلا استفاده کنند. شرکت گوگل نیز در همین راستا باعث شده که کاربران به جای واژه جستجو کردن کلمات از واژه گوگل کردن کلمات استفاده کنند.

شما باید تا رسیدن به این مرحله خدمات خود را با کلمات کلیدی پر مخاطب سئو کنید.

آزمون و تست، راه موفقیت است

تست های A/B بر روی تبلیغات سایت، به افزایش نرخ کلیک منجر خواهد شد. شاید به نظر برسد که تغییرات در این تست ها بسیار اندک است. اما همین تغییرات مثبت اندک در کنار هم تفاوت چشمگیری را باعث می شود.

شناخت مخاطب خود

می خواهید نرخ کلیک سایت خود را بالاتر ببرید. برای اینکار باید بدانید که مخاطب شما به دنبال چه گونه کالا و چگونه خدماتی است. مخاطب شما چگونه کالا و خدمات شما را جستجو می کند. آیا نامی عامیانه برای خدمات شما وجود دارد.

منابعی برای مطالع بیشتر در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

 

http://seoweb.timeblog.net

http://seowebdesigning.deyblog.ir/

http://seokav1.deyblog.ir/

http://seowebkar.deyblog.ir/

http://webdesigner55.deyblog.ir

http://webdar.deyblog.ir

http://seokav.deyblog.ir/

http://webkaran5.deyblog.ir/

http://seowebmaster5.deyblog.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد